بحث شهرستان جلسه هیئت مدیره نقل مکان کرد و از Buhl

جلسات در دادگاه در دولوت و مکان های دیگر در سراسر شهرستان منتقل شده اند حاضر برای دو ماه گذشته از شهرستان اضطر

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

جلسات در دادگاه در دولوت و مکان های دیگر در سراسر شهرستان منتقل شده اند حاضر برای دو ماه گذشته از شهرستان اضطراری اعلام در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس امن است" کمیسر فرانک Jewell, نمایندگی مرکز شهر دولوت گفت: در طول یک آنلاین تخته کارگاه پنج شنبه, مارس 19.

کمیسر کیت نلسون ویرجینیا بوده است قاطعانه در این جلسه برنامه ریزی شده برای Buhl ارشد مرکز و مجموعه به آدرس های سیاسی به اتهام موضوع اسکان مجدد پناهندگان رضایت — باید فیزیکی نشست برگزار شد ،

در اوایل این ماه او در توصیف این ایده در حال حرکت در این جلسه به عنوان "یک مضحکه می خواند."

Employees walk into the main entrance the St. Louis County Government Services Center in Virginia in September 2019. The St. Louis County Board's online meeting will be based at the facility on Tuesday. (File / News Tribune)

کارکنان راه رفتن به ورودی اصلی سنت لوئیس کانتی خدمات دولت مرکز در ویرجینیا در ماه سپتامبر 2019. سنت لوئیس کانتی مدیره حاضر در جلسه خواهد بود مستقر در این مرکز در روز سه شنبه. (فایل / News Tribune)

"ما به حال برای ساعت های بسیاری را در موارد متعدد به مردمی بسیار زیادی در حمایت از این قطعنامه" نلسون گفت: آوریل 12. "من گوش به بسیاری از ساعت های بیش از حد از ترکیبات معدن هستند که کاملا در حمایت از. آنها می پرسید که آیا آنها خود را به نوبه خود؟"

موضوع پناهندگان حل و فصل رضایت شده بود مطرح برای روز شنبه, مارس 26 در طول یک جلسه هیئت مدیره در دولوت در ماه ژانویه پس از سه ساعت از شهادت. دیگر در جلسات هیئت مدیره از جمله یکی در هیبینگ قبل از COVID-19 محدودیت هم شامل چند نفر از اعضای عمومی پرداختن به اسکان مجدد پناهندگان موضوع است. شهروندان به تاریخ شده اند که عمدتا در حمایت از رضایت به اسکان مجدد پناهندگان. تنها پناهندگان با اعضای خانواده در حال حاضر در شهرستان می تواند قانونی قرار داده شده در این شهرستان است.

موضوع اسکان مجدد پناهندگان رضایت بر خاست تا در زمستان سال گذشته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی نیاز شهرستان به رضایت به اسکان مجدد. قابل توجه Beltrami County در مینه سوتا در برابر رای دادن رضایت خود را. بسیاری از استان ها از جمله همسایه Carlton County, کاهش یافته است به آن را تا پس از یک قاضی فدرال مسدود منظور ابطال نیاز برای تابلوهای عمل می کنند.

هنوز هم به این دلیل که St. Louis County هیئت مدیره مطرح رضایت خود را حل, از آن خواهد آمد تا شنبه.

اکثر اعضای هیئت مدیره موافقت کردند که ایمنی در این بیماری همه گیر شد و مهم تر از پر کردن یک اتاق هیئت مدیره با اعضای عمومی.

کمیسر پل مک دونالد, Ely گفت: آوریل 12 که "از آن دشوار خواهد بود به راحتی در دیدار با بسیاری از مردم است."

"ما باید برای ماندن در این دوره و تکیه ما فرماندار و کارشناسان بهداشت و درمان در کشور ما از جمله کسانی که در سنت لوک و Essentia (سلامت) است که ما را به روز رسانی هفتگی" کمیسر پاتریک بویل, نمایندگی شرقی, Duluth, گفت, مارس 12. "من به شدت معتقدم که شهرستان هستند و از سلامت عمومی در کشور ما و ما به خودمان به عنوان مثال. وقتی که می آید به جلسات عمومی ما نیاز به ادامه به رهبران در این و این را آهسته و مداوم است. این بیماری همه گیر است و نه دور متاسفانه."

مدیر منابع انسانی جیم Gottschald گفت: هیئت مدیره در طول یک شنبه کارگاه که در شهرستان در حال برنامه ریزی یک "نرم-افتتاح" از شهرستان courthouses و مراکز خدمات ژوئن 1. امکانات باز خواهد شد سه ساعت در روز برای شروع است. این تصمیم می تواند تاثیر در بازگشت به فیزیکی جلسات هیئت مدیره ارائه شده اجتماعی فاصله می تواند اجرا شود.

در مورد اسکان مجدد پناهندگان جلسه هیئت مدیره, رئیس هیئت مدیره مایک Jugovich از Chisholm گفت: در روز سه شنبه کارگاه آموزشی: "من می خواهم به یک جلسه که در آن ما باید بیشترین ورودی ما می توانیم اما این است که احتمالا رفتن به از طریق (با استفاده از) فن آوری است."

تا به امروز تنها یک نظر از یک عضو عمومی وارد شده است به این رکورد در طول آنلاین-تنها جلسات که در آینده ممکن است 12. شهرستان کارکنان و مدیران چندین بار تلاش کرده اند برای گسترش آنلاین و تلفن وسیله ای برای رسیدن به هیئت مدیره, اما آن روش ها منجر به پیشرفت های کوچک است.

"ما نیاز به یک نرم و صاف و آسان فرآیند به شرکت" کمیسر بث اولسون, نمایندگی غرب, Duluth گفت: در اوایل این ماه. اولسون اضافه شده است که او نمی خواهد شرکت در جلسات فیزیکی تا زمانی که فرماندار می دهد یک OK برای جمع آوری در گروه های بیش از 10.

در طول همه گیر کمیسیون نلسون Jugovich و کیت Musolf ادامه جسمی دیدار در یک دولت خدمات مرکز شهرستان در مرکز شهر دولوت. چهار دیگر کمیسیون شرکت کرده اند از راه دور از طریق Webex گره خورده است.

در آن انتشار اخبار جمعه این شهرستان گفت: شهروندان می توانند نظرات عمومی برای اظهار نظر عمومی بخش یا به صورت خاص در دستور کار هیئت مدیره موارد قبل از جلسه توسط ایمیل آنها را به publiccomment@stlouiscountymn.gov و یا با تماس با 218-726-2110 و خروج از ثبت نظر و یا با بالا بردن خود را "مجازی دست" در حالی که با استفاده از این نرم افزار Webex در طول جلسه هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب