ادامه داد: گسترش COVID-19 همه گیر به شمار خطر برای اقتصاد هند می گوید: صندوق بین المللی پول رسمی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:56:43 pm کوتاه مدت چشم انداز رشد اقتصادی در

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:56:43 pm
India IMF Covid کوتاه مدت چشم انداز رشد اقتصادی در هند همچنان به شدت جهانی و داخلی, رکود و عدم قطعیت مربوط به تکامل از coronavirus گیر یک صندوق بین المللی پول رسمی گفت.

اصلی خطر حرکت نزولی به رشد هند پیش بینی شده است در ادامه گسترش Covid-19 pandemic به عنوان بحران بهداشت و درمان نشده است شامل یک صندوق بین المللی پول گفت: در روز سه شنبه اشاره کرد که این کشور در کوتاه مدت چشم انداز رشد اقتصادی همچنان ابری جهانی و داخلی, رکود و عدم قطعیت مربوط به کوروناویروس.

اخیرا صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) در گزارش خود پیش بینی اقتصاد هند به قرارداد توسط -4.5 درصد در سال 2020 است که کمترین هند رشد است که در آن رکورد از سال 1961.

"مهمترین خطر حرکت نزولی به رشد هند پیش بینی شده است در ادامه گسترش این بیماری همه گیر به عنوان بحران بهداشت و درمان نشده است موجود است. شیوع بیشتر می تواند نیاز های اضافی مستندات شامل همه گیر. نگرانی در مورد ویروس همچنین می تواند تعدیل ضریب اطمینان مصرف کننده و تاخیر در بهبود اقتصادی چانگ یونگ Rhee که مدیر صندوق بین المللی پول, آسیا و اقیانوسیه, وزارت, گفت توافق هسته ای در یک مصاحبه.

تاثیر اقتصادی Covid-19 شده است قابل توجه و گسترده. فرکانس بالا شاخص نقطه به نقطه کاهش شدید در فعالیت های اقتصادی به عنوان منعکس شده در تولید صنعتی تمایلات کسب و کار (به عنوان مثال در شاخص مدیران خرید خودرو, خرید و فروش و تجارت گفت.

از این رو تجدید نظر به رشد در FY20/21 رانده است در درجه اول به افزایش در تعداد COVID موارد در هند, او گفت:.

"این منجر به ایجاد دو تنظیمات خاص. اول فرض ظهر جزئی مستند تمدید شد تا حدودی سازگار با آخرین دولت اعلام. دوم و از همه مهمتر ما محافظه کارانه تر مفروضات مورد سرعت بازیابی داده که بحران بهداشت و درمان نشده است موجود با وجود تمدید مستند" Rhee گفت.

به گفته وی در کوتاه مدت چشم انداز رشد اقتصادی در هند همچنان به شدت جهانی و داخلی, رکود و عدم قطعیت مربوط به تکامل از coronavirus بیماری همه گیر.

مشاهده است که این بیماری همه گیر و مستند تاثیر شدید در صنایع و خدمات (هتل ها, رستوران ها و حمل و نقل بخش) گفت: تولید ناخالص داخلی انتشار 2020 Q1 (ژانویه تا مارس) از جمله آغاز مستند دوره امتیاز به کاهش در تولید و ساخت و ساز بخش در مقایسه با سال گذشته و سه ماهه قبلی است.

Rhee گفت که مقامات هندی را بسیار قابل توجهی ارائه شده در مجموع سیاست حمایت از نظر پولی و مالی و اقدامات مالی. قابل توجه تسهیلی پولی و نقدینگی حمایت از کمک به سهولت هر تیز و محکم از کل نقدینگی در شرایط او اضافه شده است.

"با توجه به سیاست های مالی قابل توجهی اعتباری-تضمین مربوط به طرح می تواند نقش مهمی در جلوگیری و حتی واضح تر انقباض در فعالیت های اقتصادی, جایی که آنها به خوبی اجرا شده و هدفمند موقت شفاف و ارائه نقدینگی به شرکت بیشترین نیاز Rhee گفت: در پاسخ به یک سوال.

که وجود دارد اتاق را برای بیشتر در بودجه محرک های مالی به منظور تقویت همه گیر پاسخ و بهبود اقتصاد هند به خصوص در قالب حمایت از خانواده های آسیب پذیر. بیشتر پشتیبانی مالی و آسیب های کوچک و متوسط نیز یک اولویت است.

بیشتر هدف نقل و انتقالات به فقیر اعضای جامعه حیاتی برای حفظ برخی از پایه استاندارد زندگی در حالی که آنها از کار هستند و در حالی که به دست آوردن حتی نیازهای اساسی یک چالش است, او گفت:.

او مشاهده کرد که بازگشت اقتصادی به حالت عادی فراتر از محدوده آنچه که می توان با محرک اقتصادی به تنهایی – این بعید است به دست آورد تا خطر از دست دادن زندگی از Covid-19 حذف کرده اند.

وقتی پرسیده شد که در مورد تاثیر تنش بین هند و چین, او گفت که تعمیق ادغام تجارت در منطقه و در سطح جهان کمک خواهد کرد هند سرمایه گذاری, رشد و ایجاد شغل در دستور کار.

"اجتناب از تشدید اختلافات تجاری مهم است که برای جلوگیری از تاثیر نامطلوب در منطقه و اقتصاد جهانی به خصوص در میان این برهه از زمان بی سابقه عدم قطعیت برای اقتصاد جهانی, او گفت:.

Rhee گفت که اولویت در مقطع فعلی باقی مانده است حاوی همه گیر و تاثیر آن بر اقتصاد هند.

در حال حاضر هند چهارمین بالاترین تایید موارد Covid-19 در جهان با بیش از 566,000 مثبت عفونت و بیش از 16 ، 000 مرگ و میر.

"طراحی استراتژی خروج باید به حساب تکامل از coronavirus همه گیر و تاثیر بالقوه بر سلامت مراقبت از زیرساخت," او گفت:.

"سه چالش های خاص هستند که منعکس شده در روز پیش بینی برای اقتصاد مربوط به مهار Covid-19 و بخش بهداشت و درمان به طور کلی دوم به بخش مالی آسیب پذیری و سوم به هند موقعیت مالی میان مدت Rhee گفت.

هند مالی در موقعیت بدتر خواهد شد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و (مناسب) به کارگیری منابع برای مقابله با منفی بهداشتی و اقتصادی اثرات ویروس و مرتبط با مستند اقدامات او گفت:.

هزینه های بالاتر امروز باید هدفمند و به موقع و به طور موقت و باید همراه با یک معتبر و خوب ارتباط برقرار کردن میان مدت تحکیم برنامه هنگامی که ویروس است که به خوبی کنترل Rhee گفت.

با توجه به طولانی رکود می تواند به تشدید قبل از همه گیر مالی آسیب پذیری.

این Covid-19 شوک قرار داده است بیشتر استرس در تیره و تار در بخش مالی است که تاخیر بیشتر می تواند به بهبود اقتصادی Rhee گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب