تحقیر مورد: SC به دنبال پاسخ از Prashant بوشان توییتر می گوید آماده برای غیر فعال کردن توییت خود

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 1:06:46 pm دادگاه بالا را نیز در جولای

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 1:06:46 pm
prashant bhushan, prashant bhushan contempt plea, prashant bhushan advocate, prashant bhushan supreme court contempt petition, ngo common cause prashant bhushan, nageshwar rao prashant bhushan, indian express دادگاه بالا را نیز در جولای 24 دیگری تحقیر ماده در برابر بوشان و سردبیر سابق رئیس Tehelka مجله Tarun Tejpal.

دیوان عالی کشور روز شنبه در پی یک پاسخ دقیق از وکیل ارشد Prashant بوشان در یک موضوع مربوط به برخی از توییت خود. دادگاه راس همچنین کارگردانی که توییتر Inc ساخته شده بود یک حزب به تحقیر اقدامات و خواسته آن را به فایل پاسخ خود را در مورد.

این موضوع مربوط به برخی از توییت های ساخته شده توسط بوشان اما جزئیات خاصی در دست نیست.

یک اخطار نیز صادر شده برای دادستان کل KK N برای کمک. دادگاه راس کارگردانی که توییتر Inc ساخته شده بود یک حزب به جای توییتر هند به تحقیر رسیدگی به آن را آغاز کرده است suo motu (در خود) و خواسته ما بر اساس شرکت به فایل یک پاسخ در این موضوع است.

یک نیمکت رهبری عدالت آرون Mishra گفته شد توسط توییتر وکیل که اگر دادگاه بالا هدایت و سپس آنها را غیر فعال کردن اتهام تحقیر توییتهایی بوشان. نیمکت که پرسید که دادستان کل برای کمک در این موضوع نوشته شده است در مورد شنوایی در آگوست 5.

دادگاه بالا را نیز در جولای 24 دیگری تحقیر ماده در برابر بوشان و سردبیر سابق رئیس Tehelka مجله Tarun Tejpal. 2009 موضوع مربوط به اظهارات بوشان در برابر رئیس سابق قاضیان و سپس رئیس دادگستری هند S H Kapadia در مصاحبه با Tehelka.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن