کنگره را تحمل قطار کرایه از کارگران مهاجر: سونیا گاندی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 8:34:18 am یک خانواده از کارگران م

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 8:34:18 am
Sonia Gandhi, Sonia Gandhi on migrant labourers, migrant labourers returning home, coronavirus lockdown, coronavirus India lockdown, India lockdown, India news, Indian Express یک خانواده از کارگران مهاجر برگ برای آگرا در یک قطار از Sabarmati ایستگاه راه آهن در احمدآباد شنبه. (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا)

کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی در روز دوشنبه گفت که این حزب در دولت و کنگره کمیته را تحمل هزینه بلیط قطار سفر از کارگران مهاجر که در حال بازگشت به خانه های خود با کشورهای مختلف است. در نامه ای به حزب کارگران موقت حزب رئیس گفت که این حزب نیز اقدامات لازم در این زمینه است.

"کنگره ملی هند است تصمیم گرفته شده که هر پرادش کنگره کمیته باید تحمل هزینه برای این سفر راه آهن از هر نیازمند کارگر & مهاجر کارگر و باید اقدامات لازم در این راستا" او نامه را بخوانید. "این خواهد بود که کنگره ملی هند' سهم فروتن در خدمت هموطنان ما و به ایستادن شانه به شانه در همبستگی با آنها."

سونیا نامه می آید یک روز پس از راه آهن به دستور دولت برای جمع آوری بلیط قطار هزینه از مهاجران. در دستورالعمل های آن منتشر شده شنبه راه آهن گفت: این امر بیش از این بلیط به منشاء متحده و دولت را "جمع آوری کرایه بلیط" و دست آنها را به راه آهن.

بخوانید| چند می دانم که قبل از دولت پاک شش Shramik ویژه' بیشتر در مسیر

راه آهن رئیس هیئت مدیره VK Yadav گفت: آن را آگاهانه تماس برای اجرای این قطار رایگان از هزینه به طوری که تنها کسانی که قصد سفر منتقل شدند.

India migrants train, coronavirus India lockdown, India lockdown migrants trains, trains India lockdown, Indian express کارگران مهاجر در قطار بازگشت به خانه های خود. (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

"مشکل این است که هنگامی که شما را به خدمات رایگان همه واجد شرایط برای سفر. پس از آن که در حال آمدن به ایستگاه; که همه در حال رفت و آمد را تبدیل به یک مشکل برای پیگیری. این سرویس برای رشته کارگران مهاجر دانش آموزان و غیره فقط و آنها را مجاز به سفر تنها پس از غربالگری کامل. این قطار نه برای عموم مردم" Yadav گفت: هند اکسپرس. "بنابراین ما در حال شارژ فقط اسمی کرایه."

در عکس| اوج ناامیدی امید به عنوان مهاجران صبر کنید تا قطار به خانه

به طور جداگانه در نامه ای به دولت, رئیس, دبیر, اتحادیه, صفحه اصلی, وزیر آجی Bhalla یکشنبه به دنبال روشن کردن که حمل و نقل تسهیل شد تنها برای چنین "مضطرب" افرادی که گرفتار شده بودند پس از شروع از مکان های خود را از محل کار قبل از این مستند. "... (آن) گسترش نمی دهد آن دسته از افراد که در غیر این صورت ساکن به طور معمول در مکان های دیگر از مکان های مادری برای اهداف کار و غیره و که مایل به بازدید از مکان های مادری خود در دوره عادی" آن گفت:.

India migrants train, coronavirus India lockdown, India lockdown migrants trains, trains India lockdown, Indian express برای Lingampalli-Hatia آموزش, Jharkhand دولت مرتب 60 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل مسافران به مناطق مربوطه خود را. (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

در حالی که 31 Shramik ویژه قطار قطار تا کنون اجرا کرده اند و بیشتر انتظار می رود بیش از 15 روز آینده, Maharashtra وزیر Uddhav Thackeray و راجستان معاون وزیر Sachin خلبان یکشنبه خواستار مرکز و راه آهن تحمل هزینه در زمینه های بشردوستانه از کارگران در حال حاضر در مواجهه با مشکلات اقتصادی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن