کنگره طول می کشد افتخار در Narasimha Rao موفقیت: سونیا گاندی

توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 6:06:23 pm P V Narasimha Rao با سونیا گاندی. (اکسپ

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 6:06:23 pm
sonia gandhi on p v narasimha rao, narasimha hao birth centenary celebrations, indian express P V Narasimha Rao با سونیا گاندی. (اکسپرس بایگانی)

توصیف نخست وزیر سابق P V Narasimha Rao به عنوان یک اختصاص داده شده کنگره رهبر AICC جمهور سونیا گاندی در روز جمعه گفت: حزب بزرگ قدیمی طول می کشد افتخار در دستاوردهای خود را و کمک.

"شری PV Narasimha Rao تصدی نیز مشخص شده توسط تعدادی از سیاسی و اجتماعی و سیاست خارجی دستاوردهای آن را تحمل کرده اند. بالاتر از همه او اختصاص داده شده کنگره که در خدمت حزب فداکارانه در ظرفیت های مختلف," او گفت: در یک پیام به عنوان خوانده شده توسط Telangana کنگره رئیس جمهور Uttam Kumar Reddy. کنگره در Telangana راه اندازی جشن سده نخست وزیر سابق P V Narasimha Rao در جولای 24.

تبریک Telangana پرادش کنگره کمیته برای سازماندهی سال جشن, او گفت:, "شری Pv Narasimha Rao بسیار مورد احترام ملی و بین المللی شکل است. حزب کنگره طول می کشد افتخار در بسیاری از موفقیت ها و کمک."

تولد صدمین سالگرد رائو یک مناسبت به یاد می آورم و ادای احترام به اکثر علمی و متبحر شخصیت که بعد از یک کار طولانی در امور خارجه و سیاست های ملی نخست وزیر این کشور در یک زمان از "قبر بحران اقتصادی" او اضافه شده است. گاندی اشاره کرد که بودجه اتحادیه از تاریخ 24 ژوئیه سال 1991 هموار راه را برای تحول اقتصادی در کشور ما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب