کالج زنان هاکی: بل به کاپیتان Bulldogs در 2020-21 پس از شکست در اولین خروس بزرگ, خود

بل کمک در سال آینده توسط همکار سالمندان آنا کلاین یک جناح و defenseman مکنزی Revering. فارغ التحصیل از سالمندا

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

بل کمک در سال آینده توسط همکار سالمندان آنا کلاین یک جناح و defenseman مکنزی Revering. فارغ التحصیل از سالمندان سیدنی Brodt و Jalyn Elmes co-کاپیتان the Bulldogs قبلی دو فصل با Brodt همچنین پوشیدن 'C' به عنوان یک دانشجوی سال دوم در 2017-18.

بل که او نیز به نام UMD برک آوت بازیکن سال همراه با دانشجوی سال دوم به جلو کایلی Hanley برای 2019-20 بود جلو او دو فصل اول به عنوان یک بولداگ قبل از ساخت سوئیچ به defenseman نه تنها در UMD اما با تیم کانادا نیز هست. در اولین کالج فصل در خط آبی بل چراغ همه WCHA defensemen در به ثمر رساند و ششم در کشور در میان مدافعان با 32 امتیاز. او 11 گل نیز در لیگ بالا برای defensemen به عنوان او را دستگیر و یک نقطه در همه WCHA تیم اول.

دانشجوی سال دوم مرکز Gabbie هیوز ساخته شده از آن دو-به-دو عنوان the Bulldogs با ارزش ترین بازیکن در 2019-20 پس از رهبری این تیم به ثمر رساند با 20 گل و 31 کمک در 35 بازی. این برنامه مارون و طلا جایزه می رود که به بازیکن این تیم فکر می کند بهترین ترکیبی از ارزش های اخلاق کار و نگرش و تعهد — نیز شاهد تکرار برنده در Brodt که قرار داده تا 19 گل و 22 پاس گل در 36 بازی. نه گل و 11 پاس گل آمد در برابر ملی رتبه بندی تیم های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن