کالج ورزشی: UMAC لغو سقوط کنفرانس بازی برای تیم های ورزشی

موسسات فرد هنوز هم می تواند بازی nonconference بازی ها از جمله در برابر UMAC مخالفان اما ویسکانسین-برتر اعلام

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

موسسات فرد هنوز هم می تواند بازی nonconference بازی ها از جمله در برابر UMAC مخالفان اما ویسکانسین-برتر اعلام کرد در وب سایت خود را که Yellowjackets نمی خواهد بازی را خارج از رقابت در فوتبال و والیبال به عنوان آنها تلقی معرض خطر ورزشی توسط NCAA علوم ورزشی موسسه.

برای St. Scholastica برنامه محدود خواهد شد اگر Saints بازی در همه این سقوط.

"در حالی که اخبار بسیار به ارمغان می آورد و اندوه و ناامیدی ما هنوز هم ادامه خواهد داد به قرار دادن بهترین پای ما رو به جلو با خیال راحت و با احتیاط از طریق حرکت مداوم COVID-19 همه گیر در حالی که ما ارائه دانشجو-ورزشکاران با عنوان فرصت زیادی برای آموزش و رقابت در این پاییز" St. Scholastica مدیر ورزشی فرانکو باری گفت: در یک نسخه.

مردان و زنان گلف در نظر گرفته شده کم خطر و در ادامه با کنفرانس رقابت در این پاییز با UMAC مسابقات برنامه ریزی شده به عنوان برنامه ریزی شده برای اوایل اکتبر.

مردان و زنان صلیب کشور در نظر گرفته خطر متوسط و ممکن است در رقابت این سقوط در برابر UMAC رقابت است. این UMAC کراس قهرمانی کشور در Nemadji گلف در برتر هنوز هم می تواند محل را اگر ایمنی تغییرات ساخته شده است.

"اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای آمد که از این تصمیم این است که ما هنوز استقلال به رقابت در پاییز و ما قصد داریم در نظر گرفتن حد استفاده از آن را به عنوان ممکن است" باری بعد گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "در این مرحله College of St. Scholastica هنوز متعهد به پیدا کردن رقابت برای ما دانشجو-ورزشکاران است."

باری گفت: صبر و زمان و امیدواریم که همه می توانند فضائل اینجا.

"کاملا — نیست که آنچه ما انجام داده ایم در COVID عصر?" او گفت:. "به وضوح آن را ناامید کننده بوده است. شما فکر می کنید در این تجربه است که بهار ورزشی بود که به یک پایان ناگهانی در مقابل این تجربه در حال حاضر برای پاییز, ورزش, که در آن ما در حال حاضر پیدا کردن محدودیت های بیشتر و بیشتر به عنوان ما بر روی بروید. به طوری که قادر به در واقع هنوز هم نگه دارید و بر روی امید و نگه دارید و بر روی این واقعیت است که ما هنوز یک فرصت برای ایجاد برخی از نوع از برنامه برخی از نوع رقابتی تجربه برای ما دانشجویان ورزشکار این چیزی است که ما خوشحال هستیم ما هنوز."

این کنفرانس گفت: آن را بررسی امکان برگزاری مسابقات و قهرمانی در بهار برای بالا خطر سقوط ورزش تحت تاثیر شنبه اعلام.

"اصلاح برای سقوط مسابقات چیزی است که هیچ کدام از ما تمایل" باری ادامه داد: در آزادی. "در حالی که دامنه ملی از سقوط دو و میدانی همچنان به کار در زیر ابر روشن است که دو و میدانی نقش جدایی ناپذیر در تمام زندگی ما. در اینجا در CSS و خوشبین هستیم که وجود خواهد داشت زمان هنگامی که ما دانشجو-ورزشکاران افتخار پوشیدن ما رنگ و بدون محدودیت به عنوان ما می ایستد پر کردن با هواداران است.

"در حال حاضر در داخل این محدودیت ما هنوز متعهد به ارائه فرصت ها برای ما دانشجو-ورزشکاران به طوری که آنها باید از این فرصت برای رشد و توسعه و ایجاد روابط."

NFL پیشاهنگی نشان داده بود علاقه ای به آمدن به دلوت در بهار به کار کردن انگشت شماری کوچک از Bulldogs از جمله کارفرمایی جان لارسون و linebacker Nate پیرسون Lake Nebagamon اما این هرگز اتفاق افتاده است با توجه به کوروناویروس.

در حال حاضر این بیماری همه گیر است و تاخیر در شروع به NSIC را در فصل پاییز روز دوشنبه اعلام کرد اما UMD مربی تیم فوتبال کورت Wiese گفت: Bulldogs در واقع لیگ اعلام به عنوان اخبار خوب است.

فوتبال و صلیب کشور در حال برنامه ریزی برای شروع تمرین در چهار شنبه, سپتامبر. 2 با اولین مسابقات تحت فشار قرار دادند به سپتامبر. 26. والیبال و فوتبال نمی begin شیوه تا سه شنبه, سپتامبر. 8 با اولین مسابقات برنامه ریزی شده برای اکتبر. 2.

"من فکر می کنم ما کارکنان و تیم ما را گرفت و آن را به عنوان یک مثبت این واقعیت است که ما هنوز در حال تلاش برای یک فصل فوتبال این سقوط و هنوز هم وجود دارد یک فرصت برای ما به بازی" Wiese گفت. "ما در حال دیدن چه چیزی اتفاق می افتد در بقیه کشور و جایی که ما نشسته است. من فکر می کنم ما کنفرانس ها و موسسات انجام یک کار خوب که آهسته و پشتکار به عنوان آنها می تواند به مطمئن شوید که ما در حال حفاظت از ما دانشجو-ورزشکاران بلکه هنوز در تلاش برای ارائه یک فرصت برای ما برای رقابت در پاییز."

این NSIC تنها بازی کنفرانس برنامه این سقوط با تمام nonconference بازی لغو شد.

در این میان ورزشکاران به ادامه کار در دانشگاه با پروتکل در محل.

دانشجو-ورزشکاران بررسی در هر صبح و یا قبل از آنها کار کردن با نمایش درمانی و متوسط چک.

Wiese اعتبار UMD های ورزشی آموزش کارکنان. او گفت: دانشجو-ورزشکاران باید یک کار خوب انجام داده صادق بودن و انجام یک کار خوب از گزارش هر گونه موارد. او گفت: در بیشتر قسمت ها, the Bulldogs شده اند و واقعا سالم. آنها بوده ام سخت کوش گرفته و این اقدامات در جای خود به طور جدی.

"آنها و من فکر می کنم بخشی از آن است آموزشی فشار توسط دولت ما و ورزشی آموزش کارکنان" Wiese گفت. "آن بوده است فوق العاده مهم برای همه ما دانشجو-ورزشکاران برای درک بزرگی این فرصتی است که ما می تواند داشته باشد و یا ممکن است اگر ما نمی مراقبت از آنچه که ما نیاز به مراقبت از.

"قطعا وجود دارد بسیاری از قطعات متحرک و من فکر می کنم این ما فراهم می کند با یک فرصت برای گرفتن برخی از زمان به مطمئن شوید که ما تمام جزئیات را اتو کنید قبل از اینکه ما به این فصل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن