کالج ورزشی: رونی, شپرد, Myer نام Bulldogs ارشد ورزشکاران از سال

Bulldogs مردان goaltender شکارچی شپرد و بسکتبال مردان به جلو براندون Myer شد شرکت کنندگان از نر ارشد دانشجو ور

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

Bulldogs مردان goaltender شکارچی شپرد و بسکتبال مردان به جلو براندون Myer شد شرکت کنندگان از نر ارشد دانشجو ورزشکار جایزه در حالی که زنان goaltender Maddie رونی بود زن برنده است.

رونی که به عنوان یک کاربر backstopped ایالات متحده زنان المپیک تیم هاکی به دراماتیک مدال طلا در بازی های زمستانی 2018 شد UMD هاکی زنان برنامه تمام وقت رهبر در حرفه ای موجب صرفه جویی در این فصل با 3,449. دو بار قهرمان جهان نیز دارای سوابق برنامه به صورت حرفه ای بازی های انجام شده توسط یک دروازه بان (122) و دقیقه بازی (7,277:49).

شپرد از کوهست مادری که backstopped the Bulldogs' هاکی مردان تیم برای بازگشت به عقب رقابت های قهرمانی جهان در سال 2018 و 2019 شد هر دو آمریکایی و NCHC Goaltender سال برای دومین فصل متوالی. The Bulldogs co-کاپیتان هم برداشت سوم خود مایک ریشتر نامزد جایزه در 2019-20 ملی goaltender از سال در حالی که تنظیم NCAA رکورد متوالی شروع می شود با یک goaltender در 115. او همچنین پس از اتمام با UMD سوابق حرفه ای برای برنده توسط یک دروازه بان (76) اهداف برابر متوسط (1.94) صرفه جویی در صد (.922) و shutouts (17).

شپرد co-گیرنده Myer شد UMD مردان تیم بسکتبال تمام زمان گلزن پیشرو در 2019-20 با 2,045 امتیاز. برتر بومی تنها بولداگ تا به حال پیش افتادن از 2000 نقطه علامت. مایر همچنین متصلب تا تعدادی از کنفرانس های منطقه ای و ملی افتخارات این سال است. او نام یک بخش دوم تیم اول همه آمریکایی و برای اولین بار تمام تیم-منطقه مرکزی توسط انجمن ملی بسکتبال مربیان و همچنین به عنوان نامزد بخش دوم بازیکن سال.

در جوایز دیگر دست از این هفته توسط Bulldogs, women's soccer ارشد هافبک امیلی Hinz و مردان هاکی ارشد مرکز جید میلر بودند اعطا Shjon Podein جامعه جایزه خدمات. Hinz 64 ساعت خدمت به جامعه بيشترين تبدیل شده در توسط هر یک ارشد دیگر ورزشکار در 2019-20 در حالی که میلر دو بار قهرمان ملی بود به رسمیت شناخته شده برای کار خود را با مینه سوتا وایلد ویژه برنامه هاکی در میان دیگر جامعه تلاش.

والیبال ارشد گذارنده امیلی Balts و ارشد اسحاق Overmyer از مردان و میدانی و صلیب کشور برنامه هایی بودند که دریافت کنندگان E. L. "هایشان" راسموسن جایزه برترین محقق ورزشکاران است. Balts و Overmeyer هر دو نوشته شده تجمعی 3.9 معدل به عنوان مهندسی شیمی رشته.

زنان تنیس تیم برنده تیم تاثیر جایزه را برای چهارمین سال در یک ردیف و تیم بسکتبال زنان برنده 2019-20 صدراعظم جام برای حفظ بهترین جمعی معدل بیش از دو ترم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن