کالج, هاکی, تیم شروع به انصراف از nonconference پرواز سفر

اگر چه آن را تنها در اواسط ماه مه کالج, هاکی تیم در حال حاضر شروع به تماس خاموش nonconference سفرهای جاده ای ا

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

اگر چه آن را تنها در اواسط ماه مه کالج, هاکی تیم در حال حاضر شروع به تماس خاموش nonconference سفرهای جاده ای است که نیاز به پرواز به هواپیما به دلیل پیش بینی بودجه بحران با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

اولین دومینو در حال حاضر کاهش یافته است. صلیب مقدس را لغو کرده است آن دو از سری بازی های در ایالت آریزونا.

آن را نمی خواهد آخرین.

یک منبع می گوید که در کالج بوستون و شمال شرقی در حال انتظار St. Cloud دولت به آن سفر ماه اکتبر به بوستون که در آن برنامه ریزی شده بود به بازی یک بازی در برابر هر یک از تیم. St. Cloud State می گوید: تصمیم نهایی در بوستون سفر در حال بررسی است و باید ساخته شود در حدود دو هفته.

با توجه به منبع دیگر دانشگاه بوستون است که با داشتن سطح بالا بحث در مورد تلاش برای حرکت خود در دو بازی از سری بازی های در شمال میشیگان به 2021-22 اگر ممکن است.

"این است که آنچه در آن است" Arizona State مربی گرگ قدرت گفت: پس از از دست دادن آن دو بازی با صلیب مقدس. "ما یک تن از احترام به دیوید (Berard مقدس صلیب سر مربی) و برنامه. ما رابطه خوبی با آنها. هنگامی که این تخلیه کردن آنها در حال رفتن به آمده به عقب. ما از وجود دارد. من فکر می کنم او بسیار نا امید شده بود او را به آن تماس بگیرید. آن را به طور کامل از کسی کنترل. این بودجه آنها را به کار گیرند از این وضعیت است."

تا کنون هیچ یک از UND را nonconference مخالفان را بیرون کشیده و از برنامه ریزی بازی ها.

در اوایل این ماه, رالف Engelstad عرصه با ارسال نامه ای به طرفداران گفت که در این زمان نشویل بازی برابر Penn State است که به عنوان برنامه ریزی شده. UND دیگر nonconference سری — صفحه اصلی/دور در برابر بمیجی دولت خانه مقابل مینه سوتا خانه مقابل نیاگارا صفحه اصلی مقابل میشیگان شمالی و در Cornell — هنوز هم به عنوان به خوبی.

اما بیشتر برنامه ریزی دومینو انتظار می رود در هفته های آینده و ماه.

یک نقطه منحصر به فرد

کالج هاکی کنفرانس را شروع کرده اند ایجاد جایگزین برنامه در مورد فصل شروع نشده ،

این تیم در منحصر به فرد ترین نقطه ایالت آریزونا تنها مستقل از 60 بخش-من مردانه کالج, تیم های هاکی. آن را تنها متکی بر nonconference هواپیما سفر به پر کردن آن برنامه.

قدرت گفت که خورشید شیاطین هنوز هم در یک نقطه خوب حتی پس از صلیب مقدس سری لغو. در این نقطه است که تنها برنامه برای تغییر ایالتی آریزونا.

خورشید شیاطین باید 14 بازی های خانگی و 20 جاده ها در, برنامه کامل 34-بازی فصل. آن را تا به حال در اصل برنامه ریزی شده 36 بازی به دلیل آن است که برنامه ریزی شده برای سفر به آلاسکا در انکوریج. بازی در آلاسکا معاف از 34-برنامه بازی محدود است.

"ما در تماس نزدیک با همه" قدرت گفت. "ما به نقطه که در آن ما تا به حال بحث های مفصل در مورد هتل ترتیبات و تمام چیزهای که. ما متعهد به برنامه های ما از یک سفر میکند ، ما می دانیم که به عنوان مستقل است که ما در حال رفتن به انصراف از جاده بازی ها.

"هر آنچه که اتفاق می افتد, اتفاق می افتد. هنوز هم وجود دارد بسیار ناشناخته است. بدترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که منفی حدس و گمان. ما فقط در حال رفتن به برنامه مانند ما در حال حرکت رو به جلو چرا که ما در ذهن دارد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن