کلوکت تولید کننده دوباره جریمه برای تهویه-کیفیت تخلف

USG داخلی, LLC پرداخت خواهد شد $6,253 خوب برای کیفیت هوا در نقض آن کلوکت سقف کاشی گیاه. آژانس کنترل آلودگی م

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

USG داخلی, LLC پرداخت خواهد شد $6,253 خوب برای کیفیت هوا در نقض آن کلوکت سقف کاشی گیاه.

آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا گفت: USG بیش از دو برابر آن محدودیت انتشار در اواخر سال 2019.

تسهیلات تولید کاشی سقف آکوستیک از طریق یک فرایند است که شامل ترکیب متنوعی از مواد خام به یک دوغاب است که خشک شده و برش داده شده و پوشش داده شده است. این فرآیند نیاز به هوا با کیفیت مجوز با محدودیت در انتشار اکسیدهای نیتروژن و کربن مونواکسید ترکیبات آلی فرار و ذرات.

این آلاینده ها می تواند باعث تنفسی و قلبی و عروقی بیماری در انسان با توجه به MPCA و اکسید نیتروژن است و عامل اصلی به سطح زمین آلودگی است که باعث می شود دید مسائل.

USG قبلا پرداخت $59,000 خوب و توافق برای اجرای سه مرحله از جمله انطباق و تست طرح تایید شده توسط MPCA پس از شرکت در گزارش خود از 32 درجه با کیفیت نقض و یا از دست رفته تجهیزات آزمون های بین جولای 2014 اکتبر 2016.

یک MPCA گزارش در اجرای اقدامات حل و فصل در نیمه اول سال 2020 نیز شامل $6,800 خوب برای Bunes سپتیک خدمات گرند رپیدز برای "نامناسب زمین استفاده از فاضلاب."

در حال حاضر توقیف ERP سنگ آهن کارخانه 4 در Grand Rapids, Rajala شرکت آسیاب. در Bigfork و Ogston بدن & رنگ در دولوت تمام شد جریمه کمتر از $5,000 برای تهویه-کیفیت تخلفات در حالی که Lakehead حمل و نقل در دولوت جریمه شد کمتر از $5,000 برای یک زیرسطحی فاضلاب سیستم تصفیه نقض MPCA گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن