Clay County نوزاد می شود اولین مینه سوتا کودک به مرگ از COVID-19

کودک نه ماهه ساکن Clay County, با هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی. کودک در خانه درگذشت. "ما بسیار غمگین به گزارش م

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

کودک نه ماهه ساکن Clay County, با هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی. کودک در خانه درگذشت.

"ما بسیار غمگین به گزارش مرگ 9 ماهه" گفت: دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم در یک بعد از ظهر تماس را فشار دهید. "بر اساس آنچه ما می دانیم در این مرحله از مرگ به نظر می رسد جدا شده به عنوان مثال مربوط به این نوزاد را در موقعیت های خاص.

"بدیهی است که از احترام به خانواده و حفظ حریم خصوصی ما در حال رفتن برای به اشتراک گذاری بیشتر در مورد این مورد اما ما همدردی خود را به خانواده و... به عنوان ما درک می کنیم این است که یکی از جوانترین و میر ناشی از COVID-19 در کشور به روز است."

به دلیل نادر طبیعت از مرگ و میل به یادگیری بیشتر در مورد عوامل مرگ و میر نوزادان از COVID-19 سلامت, مقامات می گویند که آنها فرستاده اند مورد نمونه از کودک به مراکز کنترل بیماری ها در آتلانتا برای تجزیه و تحلیل بیشتر.

مقامات بهداشت تأکید کرد که کودکان بسیار جوان اغلب قرارداد این بیماری در خانه.

"COVID-19 به وضوح می توانید از طریق چند نفر در خانواده ها گفت:" مالکوم "و این بر اهمیت توسعه یک طرح اضطراری است که ممکن است جلوگیری از پدر و مادر یا بزرگترها در خانواده از مراقبت از فرزندان خود را."

او به خبرنگاران گفت دولت, پورتال برای چنین مشاوره, Make-A-طرح مینه سوتا.

"به طور کلی با فرزندان جوان ترین مواجهه تمایل دارند در خانواده" گفت: مدیر از بیماری های عفونی کریس Ehresmann است که به دلیل تمرکز فعالیت های خود را."

"هنگامی که ما در انتقال در تنظیمات که در آن کودکان جمع آوری آن شده است به طور معمول بزرگسالان که آورده COVID-19 به تنظیم" او بعدا اضافه شده است. مقامات بهداشت شد و سریع برای اضافه کردن که این روند از عفونت در کودکان, در حالی که اغلب کمک به عفونت دیگران, انجام, آن, خطرات ناشناخته.

"ما واقعا نمی دانم دراز مدت تاثیر COVID-19 عفونت بر روی یک فرد" Ehresmann گفت. "بنابراین حتی به عنوان من بحث در مورد این واقعیت است که بچه ها تمایل دارند که خفیف تر بیماری, ما در حال ادامه برای یادگیری در مورد این بیماری است."

هشدارهای ارسالی به موسسات

همچنین گزارش شده در دوشنبه Minnesota Department of Public Safety الکل و قمار اجرای بخش نشان داد که آن را در حال همکاری با جامعه سازمان های اجرای قانون در surveilling 919 مینه سوتا رستوران ها و بارها فکر کردم به نادیده گرفتن ایمنی سفارشات. دو هفته رفت و برگشت تولید 14 هشدارهای نامه به کسب و کار است که نقض هر سه زمینه تاکید.

کافه ها و رستوران ها عبارتند از:

  • Neisen ورزشی, نوار, وحشی
  • K & J پذیرایی نورث سنت پل
  • مسیر 47 میخانه & گراب فریدلی
  • طولانی جانبداری Bar & Grill پرینستون
  • Danno را Anoka
  • CoV Wayzata
  • Hoban, کره ای, BBQ, مینیاپولیس
  • پابلو, رستوران مکزیکی و Shakopee
  • Arnie's دوستانه باشگاه مردمی و Shakopee
  • پرینستون سریع السیر پرینستون
  • Rollie را ساوک رپیدز
  • نوار صبحانه مینیاپولیس
  • ورزشگاه اننندل
  • گاوچران جک, مینیاپولیس

در طول یک تماس را فشار دهید دوشنبه مقامات دولتی به نام بار و رستوران داران به رعایت دستورالعمل های ایمنی. شایع ترین تخلف با توجه به DPS دستیار کمیسر بوکر هاجز درگیر کارگران بودند که با پوشیدن ماسک صورت — چیزی سفارش نیاز به آنها را به انجام.

علاوه بر این گروه زیادی از کاربران گزارش دادند میز و صندلی هم با توجه به DPS انتشار اخبار بدون توجه به نظم اجتماعی فاصله قطعات. "من ما همه نا امید با راه همه چیز کار می کنند گاهی اوقات با COVID اما این طوفان همه ما در حال رفتن به باید به آب و هوا هم" هاجز گفت.

کسب و کار است که بارها و بارها نقض نظم می تواند جریمه و یا دستور به بستن موقت آوارگان الکل و قمار اجرای مدیر کارلا Cincotta اما تنها به عنوان آخرین چاره.

دولت گزارش دیگری تمام زمان بالا تعداد موارد جدید در روز دوشنبه اضافه کرد 922 موارد به دولت بالغ. آزمایشگاه مورد تایید شده تعداد در مینه سوتا در حال حاضر 47,107.

فرزند یکی از چهار مرگ و میر گزارش شده برای این روز با سه تن دیگر از مرگ و میر ثبت شده در میان ساکنان, Olmsted, رامزی و اسکات شهرستانهای استان است. هیچ کدام به ساکنان مراقبت طولانی مدت. تعداد مرگ و میر در کشور از بیماری است که در حال حاضر 1,545.

دولت نظام سلامت انجام شده یکی دیگر از 14,261 آزمون در روز یکشنبه آوردن تعداد کل آزمایش های انجام شده بیش از 867,000.

ICU استفاده برای COVID-19 کاهش 5 تخت به 115 در حالی که تعداد کسانی که در بیمارستان بستری غیر ICU تنظیمات برای بیماری 132.

فروم سرویس خبری خبرنگار متی Guerry کمک به این گزارش. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن