شهر Duluth, U. s. Army Corps of Engineers, به برگزاری نشست عمومی در پارک نقطه ساحل, پروژه

در همکاری با لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده, شهر دولوت میزبان مجازی اطلاعات عمومی جلسه در 6:30 p. m. روز شنبه

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

در همکاری با لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده, شهر دولوت میزبان مجازی اطلاعات عمومی جلسه در 6:30 p. m. روز شنبه در پیشنهادی پارک نقطه ساحل تغذیه پروژه.

دیترویت منطقه از سپاه قصد دارد به لایروبی این دلوت-برتر فدرال ناوبری کانال و محل حدود 50000 متر مکعب است که مواد کاوشگر در بخشی از مینه سوتا نقطه است که با آن مواجه فرسایش ناشی از آب بالا و طوفان.

این مواد کاوشگر قرار داده خواهد شد در ساحل از کشتی کانال به حدود 12 خیابان جنوبی بین Aug. 1 و سپتامبر. 30 با توجه به انتشار اخبار از شهرستان.

مزایای لایروبی قرار دادن در ساحل شامل کوتاه مدت کنترل فرسایش برای محافظت از سازه های درختان و پوشش گیاهی از جمله ساحل, چمن که وزارت منابع طبیعی مینه سوتا لیست به عنوان گونه های در معرض تهدید به انتشار اخبار گفت.

این نشست شامل سخنرانی و یک زمان برای پرسش و پاسخ.

شرکت کنندگان می توانید با عضویت در این نشست با تماس و یا با استفاده از WebEx گره خورده است. شماره تماس است 888-363-4734 با یک کد دسترسی از 7727569# و کد 1234#. برای عضویت در این نشست با استفاده از WebEx رفتن به usace.webex.com/meet/melissa.d.bosman و با وارد کردن نام و آدرس ایمیل خود. جلسه شماره 146 398 7383 و جلسه رمز عبور 1234.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن