با استناد به COVID-19 خروش برتر لغو Fourth of July fireworks

شهر برتر را لغو کرده است Fourth of July fireworks برنامه ریزی برای شنبه شب با استناد به سرعت در حال افزایش مو

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

شهر برتر را لغو کرده است Fourth of July fireworks برنامه ریزی برای شنبه شب با استناد به سرعت در حال افزایش موارد COVID-19 در شهرستان داگلاس.

روز جمعه Wisconsin Department of Health Services, گزارش دو مورد جدید در شهرستان داگلاس آوردن تعداد کل موارد در این شهرستان به 39.

شهرستان دیده می شود 19 موارد جدید در این هشت سال نزدیک به دو برابر آن تعداد 20 نفر ثبت شده تا تاریخ 25 ژوئن. قبل از 25 ژوئن به شهرستان رفت و از نزدیک به سه هفته بدون یک مورد جدید از این بیماری است.

"تصمیم به لغو آتش بازی نشان می دهد در این سال ساخته شده بود برای کمک به اطمینان از ایمنی از اعضای جامعه ما در طول این افزایش اخیر در مثبت COVID-19 نفر در شهرستان داگلاس" شهرستان گفت: در یک بعد از ظهر جمعه. "اگر چه شهروندان و تماشاگران بودند که تشویق به ماندن در یا در نزدیکی وسایل نقلیه خود را به رعایت آتش بازی, این نمی تواند تضمین شده است."

این شهرستان گفت: این تصمیم در مشورت با Wisconsin Department of Health Services and Douglas County بهداشت عمومی.

چند میله در برتر باید به طور موقت بسته این هفته پس از مردم در ارتباط با محل آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من باید لغو 4th of July fireworks نشان می دهد. در حالی که من امیدوار بودم ما قادر خواهد بود با خیال راحت به برگزاری این رویداد اخیر و افزایش سریع در محلی موارد COVID-19 و مشاوره از متخصصان بهداشت عمومی خواست بیشتر احتیاط" شهردار برتر جیم پین نوشت: در Facebook. "برتر جشن روز استقلال برای من بسیار مهم است و من مشغول به کار در جهت بهبود آن در هر سال. اما سلامت و ایمنی بسیار با ارزش است. بنابراین این را فقط باید به یک سال از حیاط خلوت cookouts و شب میهنی و تاریخی و فیلم های ما را در سال آینده بهتر از همیشه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب