شرکت چینی تنها بازیکن خارجی به پیشنهاد در قطار-18 مناقصه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:08:04 am چینی متعلق به دولت C

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:08:04 am
Train-18 tenders, Chinese company bid, foreign player, CRRC corporation, Indian express news چینی متعلق به دولت CRRC وارد شده به یک سرمایه گذاری مشترک با یک Gurugram مبتنی بر شرکت به جای پیشنهاد خود را تحت نام CRRC پیشگام الکتریک (India) Private Limited. (اکسپرس عکس)

دولتی چینی نورد سهام عمده CRRC شرکت پدید آمده است به عنوان تنها بازیکن خارجی به پیشنهاد برای راه آهن' جهانی مناقصه بلند پروازانه خود نیمه قطار با سرعت بالا 18 پروژه.

توسعه در مناقصه برای این آموزش مجموعه — که به ترویج به عنوان بومی محصولات — می آید در میان افزایش تنش بین هند و چین بیش از یک خشونت چهره بین ارتش های خود را در شرق لاداخ را Galwan ولی در ماه گذشته.

CRRC وارد شده به یک سرمایه گذاری مشترک با یک Gurugram مبتنی بر شرکت به جای پیشنهاد خود را تحت نام CRRC پیشگام الکتریک (India) Private Limited.

این یکی از شش رقیب برای مناقصه تهیه سیستم محرکه یا کشش الکتریکی کیت برای 44 قطار — به مارک به عنوان Vande بهارات اکسپرس یا قطار 18. "ما باید مناقصه از شش بازیکن برای قطار مجموعه مناقصه" Vinod Kumar یاداو رئیس هیئت مدیره راه آهن به خبرنگاران گفت: جمعه.

رقیب دیگر عبارتند از: Bharat Heavy Electricals, با مسئولیت محدود در حیدرآباد بر اساس Medha گروه — یکی از سازندگان موجود Vande بهارات با چنگک جمع کردن — Electrowaves الکترونیکی Pvt با مسئولیت محدود و بر اساس بمبئی-Powernetics تجهیزات Pvt با مسئولیت محدود.

مقامات گفت: رفتن هزینه ساخت اولین قطار 18 بود که سال گذشته راه اندازی شد — Rs 100 کرور که 35 تومان کرور روپیه بود برای سیستم نیروی محرکه به تنهایی — در حال حاضر مناقصه 44 چنین کیت خواهد بود به ارزش بیش از 1,500 تومان کرور.

این مناقصه شد شناور در 22 دسامبر 2019 با جدایی مربی کارخانه (ICF) چنای و افتتاح شد در روز جمعه. این سومین چنین مناقصه شناور برای این قطار.

شناور تحت " را در هند ابتکار مناقصه برای تامین تجهیزات برق و موارد دیگر برای 44 قطار مجموعه 16 مربیان هر.

یکی از اولین بود برای 43 مجموعه. سفارشات تنها سه داده شد از جمله یکی به اسپانیایی عمده CAF و Medha ،

دوم مناقصه شناور برای 37 سیستم نیروی محرکه برای این قطار لغو شد.

بازیکنان بزرگ مانند بمب افکن, Alstom, Siemens, CAF, Talgo و میتسوبیشی نیست شرکت در مناقصه.

پس از بن بست ملی حمل و نقل به حال لغو یک تومان 471-کرور سیگنالینگ و مخابرات پروژه برای یک 417 کیلومتر در کنپور-Deen Dayal Upadhyay (DDU) که تا به حال اختصاص داده شده به یک شرکت چینی است. راه آهن نیز اوراق مناقصه به صورت حرارتی غربالگری دوربین های پس از هند فروشندگان شکایت از پیشنهاد سند طرفدار چینی.

مقامات می گویند آن را ممکن است حداقل دو و نیم سال آینده آموزش 18 تولید می شود, علامت تاخیر در هدف تعیین شده توسط وزیر پیشین راه آهن Piyush Goyal — که گفته بود که این طرح به تولید 160 مربیان در 2019-20, 240 مربیان در 2020-21 و 240 مربیان در 2021-22 در ICF در چنای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب