چینی خود را با قایق به دریاچه در لاداخ سرخپوستان جاده

نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 6:57:56 am در حالی که وجود داشته

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 6:57:56 am
در حالی که وجود داشته است تنش ها در مورد محدودیت های گشت زنی توسط دو طرف در شمال بانک Pangong Tso منابع گفت: "با زور و اجبار اصرار داشت چند روز است که هند گشت توقف در انگشت 2". (اکسپرس بایگانی عکس)

دو هفته پس از هندی و چینی سربازان به ضربات نزدیک Pangong Tsoیک دریاچه در شرق لاداخ چینی با تشدید گشت و اعزام بیشتر قایق در دریاچه. آنها همچنین اعتراض به ساخت و ساز از یک وسیله نقلیه در مسیر و گشت فراتر از یک نقطه خاص.

تنش در Ladakh دولتی می تواند وضعیت را بدتر کند در جای دیگر در امتداد خط کنترل واقعی.

همچنین به عنوان خوانده شده | اصلاح خواهد به هر قیمتی: نپال PM Oli در رقابت زمین

تعدادی از قایق های گشت منابع گفت: هند اکسپرس رفته اند تا سه بار — آنها قبلا شده است با استفاده از تنها سه قایق. ارتش هند نیز تعداد مشابهی از قایق برای تسلط بر 45 کیلومتری غرب بخشی از دریاچه که تحت کنترل هند.

"نزدیک به یک سوم از تجاوزات در بخش غربی (از لاک) اتفاق می افتد در Pangong Tso. نه تنها آنها قابل ملاحظه ای افزایش یافته است تعدادی از قایق در دریاچه خود را گشت رفتار است که به طور فزاینده ای تهاجمی تر. آن است که یک سالم چیزی که به نظر شما چه شده است که در انگشت منطقه از اواخر آوریل" شهادت" ،

کوه ها در دریاچه شمالی بانک رفتن رو به جلو در اصلی اسپرز که ارتش تماس انگشتان. هند ادعا می کند که لاک است که شرکت پایانه با 8 انگشت در حالی که چینی ها ادعا می کنند که لاک عبور از انگشت 2. منطقه بین دو متفاوت برداشت قلمرو است که هر دو ارتش سعی در تسلط از طریق به طور منظم گشت.

جزئیات| توضیح داد: فیلم جدید هندی جاده به Lipu Lekh نپال تظاهرات و منطقه اهمیت استراتژیک

در حالی که وجود داشته است تنش ها در مورد محدودیت های گشت زنی توسط دو طرف در شمال بانک Pangong Tso منابع گفت: "با زور و اجبار اصرار داشت چند روز است که هند گشت توقف در انگشت 2".

پس از سرخپوستان جسمی کنترل این منطقه به انگشت 4 این بود که یک "حرکت تحریک آمیز" توسط چینی ها پس از "متارکه" پس از یک درگیری فیزیکی در بین نیروهای دو طرف در نزدیکی انگشت 5 در شب مه 5-6.

چینی, منابع گفته شده است اعتراض به ساخت و ساز از یک وسیله نقلیه ترانه سرخپوستان در همان منطقه است.

در حالی که چینی سربازان گشت زنی در منطقه نور وسایل نقلیه در motorable جاده ساخته شده در سال 1999 زمانی که هند مشغول بود اخراج پاکستانی از کرگیل ارتفاعات سربازان هندی گشت بر پا تا درک خود را از لاک.

بخوانید| هند تاسیسات ساختمان در عکاسی چانه: چین روزانه

"بله تنش شده اند ، ما در حال انجام ساخت و ساز در منطقه ما. همچنین چینی ها جاده نسبتا باریک است و تعداد بسیار کمی از نقاط عطف. بنابراین زمانی که ما گشت چالش خود را گشت و آنها را به بازگشت از منطقه ما آنها را از لحاظ جسمی نمی تواند روشن کردن وسایل نقلیه خود را و آن را منجر به بیشتر acrimony," منابع گفت.

"یک وضعیت وجود دارد در لاک را در چشمه های آب گرم بخش است که یک ITBP بخش. ارتش شرکت کرده بود نقل مکان کرد و نزدیک به PP14 و PP15 در سال 2015 پس از یک حادثه جزئی اما این همیشه حل و فصل منطقه بین ما و چینی ها. آن است که با توجه به ارزش اگر چینی استقرار وجود دارد مربوط به حوادث در Pangong Tso فقط به عنوان Depsang در ارتباط بود به Chumar در سال 2013" شهادت" ،

در دهلی نو افسران ارتش وجود داشت که این حوادث در Pangong Tso هستند "معمولی لاک فعالیت شاهد در طول ماه های تابستان" هنگامی که "برخی از واحدهای جدید پذیرفته شده" و "عملیاتی آشنایی و اشغال در زمستان خالی از نوشته های" را در محل. آنها نام این حوادث "موضعی" در طبیعت با توجه به "ادراک متفاوت از لاک توسط دو طرف".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب