Chhetri می رود پایین خط حافظه

هندی ستاره فوتبال Sunil Chhetri برداشت خود را در مقدماتی جام ملت های آسیا اعتصاب علیه میانمار در سال 2017 به ع

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

هندی ستاره فوتبال Sunil Chhetri برداشت خود را در مقدماتی جام ملت های آسیا اعتصاب علیه میانمار در سال 2017 به عنوان مورد علاقه خود را بین المللی هدف است.

Chhetri reminisced در مورد تاریخ و زمان آخرین دقیقه بازی برنده در یانگون در یک چت تصویری در هند تیم فوتبال رسمی Facebook صفحه به جشن خود را 15 سال سفر بین المللی در فوتبال.

مهم هدف

Chhetri ضامندار به عبور از جایگزین Udanta سینگ که قطع توپ پس از ساخت فوق العاده اجرا در پهلو. سه امتیاز را به دست آورده و از هدف ثابت کرد آن را به عنوان مجموعه ای هند در مسیر به دست آوردن یک نقطه در قرعه کشی اصلی 2019 جام ملت های آسیا.

"اعتبار می رود به Udanta برای تنظیم آن. این هدف به ما اعتماد به نفس به انجام خوبی در این مسابقات که به دنبال" Chhetri گفت.

این بنگلور, FC (BFC) کاپیتان با اشاره به Krishanu دی و I. M. Vijayan که دوران کودکی خود را در فوتبال قهرمانان. او افزود که در سال های بعد او نگاه کرد تا به Bhaichung Bhutia و برزیل 'پدیده' رونالدو.

ستایش سالمندان

Chhetri بود همه ستایش ها برای تاثیر که سالمندان مانند Bhutia و Renedy سینگ بود او در طول سال های اولیه خود را.

"من پیوست Mohun بگن در سال 2002 (اول حرفه ای باشگاه قرارداد) و Bhutia نقل مکان کرده بود به بگن که فصل.

"اولین بار ملاقات کردم Bhutia او به من گفت که او شنیده بود در مورد من و که من به خوبی انجام شد برای خودم. من خیلی افتخار می کنم که یک افسانه مانند Bhutia شنیده بود در مورد من من گفت: هر کس در خانواده من" Chhetri گفت.

در نژاد پرستی

در مواج موضوع نژادپرستی 35 ساله گفت: "تبعیض و نژاد پرستی است که در نتیجه جهل است. چگونه می تواند هر کسی که احساس برتری نسبت به فرد دیگری بر اساس رنگ پوست و کاست و دین یا کشور محل تولد?

"در آن معنا ندارد. زمان آن است که انسان تکامل و افزایش بالاتر از تبعیض است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب