چتیسگر قبایل پیاده روی بیش از 50 متر به تقاضای پرداخت نقدی برای tendu برگ

نوشته شده توسط Gargi Verma | بیجاپور | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 7:24:48 am مسلح با تیر و کما

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | بیجاپور | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 7:24:48 am

مسلح با تیر و کمان و حمل بت از خدایان هزاران نفر از روستاییان از 18 گرم panchayats و 50 روستا از بیجاپور را Gangaloor منطقه راه می رفت بیش از 50 متر از دوشنبه تا جمع آوری و در اعتراض به منطقه مجموعه ای است با چند خواسته از جمله پرداخت نقدی برای tendu برگ به جای نقل و انتقالات بانکی.

این Chhattisgarh دولت تصمیم به اجازه پرداخت نقدی برای جنگل تولید در Sukma Dantewada و بیجاپور مناطق. به گفته مقامات تصمیم گرفته شد پس از چتیسگر وزیر Kawasi Lakhma یک درخواست و گفت که بانک ها در دسترس هستند برای هر کس که در سه مائوئیست متاثر از مناطق.

صبح دوشنبه بیجاپور پلیس هشدار داده شد در مورد یک گروه بزرگ پیاده روی به منطقه شهر از Cherpal. در حالی که موانع راه اندازی شد در بخش های مختلف جاده روستاییان گذشته آنها را تحت فشار قرار دادند و پلیس برای رسیدن به جمع که در آن یک هیئت کوچک اجازه داده شد برای دیدار با جمع آوری DFO و مقامات دیگر است. هیچ حزب سیاسی درگیر شد.

"ما عمده تقاضا است که روستاییان پرداخت می شود به صورت نقدی و مستقیم نقل و انتقالات بانکی برای tendu برگ آنها تهیه و به فروش برساند. آن است که یکی از عمده منابع درآمد و آمدن به شهر برای برداشت پول نقد است که اغلب گران تر از مقدار خارج شود. برخی از مردم حتی نمی باید حساب های بانکی" گفت: Raju Kalmu (35) یکی از نمایندگان بخشی از هیئت.

رامش Punem نماینده دیگری گفت: "ما می خواهیم پاداش وعده داده شده در tendu patta در 2018-2019 افزایش کمک هزینه تحصیلی برای قبیله ای دانش آموزان مدارس و بیمارستان ها در روستاها است. این قبایل در حال شکنجه توسط پلیس که نیاز به توقف بیش از حد."

Bastar IG P Sundarraj گفت: "هیچ گردهمایی اجتماعی مجاز است به طوری که ما سخت در تلاش برای متفرق کردن روستاییان است. اما آنها صدمه نمی شد و در نهایت اجازه داد برای رسیدن به collectorate."

فعال Soni Sori یکشنبه بود منع از ترک خانه او توسط پلیس و پس از او به پلیس اطلاع در مورد برنامه های خود را به پیوستن به این اعتراض. "من همچنین می خواستم برای رفتن به Sarkeguda که در آن یک رویداد سازمان یافته برای ایجاد بنای یادبود برای افرادی که کشته شدند در سال 2012 در یک جعلی روبرو می شوند. اما من اجازه رفتن به هر مکان توسط پلیس که در خدمت من متوجه حاکی از این است که پس از من ارائه شده امنیت من نمی توانم به Naxal-مناطق آسیب دیده. این یک تخطی از حقوق من و راه را برای سرکوب قبایل صدای" او گفت:.

Sundarraj گفت: "ما نمی تواند اجازه داده اند هر کسی که برای رفتن به یک رویداد عمومی به عنوان با توجه به Covid-19 تمام مجامع عمومی ممنوع می باشد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن