چتیسگر: سونیا گاندی راه اندازی راجیو گاندی Kisan Nyay طرح; کشاورزان برای دریافت مستقیم مزایای نقدی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 6:43:48 pm چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel در

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 6:43:48 pm
Rajiv Gandhi Kisan Nyay Yojana, Sonia Gandhi, Chhattisgarh Chief Minister Bhupesh Baghel, Rajiv Gandhi Kisan Nyay scheme, what is Rajiv Gandhi Kisan Nyay scheme, Rahul Gandhi, indian express چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel در راه اندازی راجیو گاندی Kisan Nyay Yojana در مارس 21. این طرح راه اندازی شد از طریق ویدئو کنفرانس توسط کنگره و رئیس جمهور سونیا گاندی. (عکس: توییتر/@ChhattisgarhCMO)

کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی راه اندازی راجیو گاندی Kisan Nyay طرح در چتیسگر در روز پنج شنبه (21 مه) در سالگرد مرگ نخست وزیر سابق و گفت: این درست ادای احترام به او.

پرداختن به این رویداد راه اندازی از طریق ویدئو کنفرانس گاندی گفت: "این طرح باید اجرا شود و در سطح زمین به کمک به یک تغییر در زندگی مردم است. این یک طرح انقلابی و درست است ادای احترام به راجیو گاندی است. این یک گام بزرگ گرفته شده در خطوط با ارزش از راجیو گاندی است.

چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel گفت: راجیو گاندی Kisan Nyay Yojana بهره مند خواهند شد 19 لاخ کشاورزان و کمک بیشتری را در منطقه تحت کشت. او گفت: هدف از این طرح این است که برای کمک به کشاورزان برای کسب درآمد بیشتر و بیشتری را در منطقه دولت زیر کشت که در حال حاضر در 20 درصد است.

با توجه به توییت توسط CMO Chhattisgarh, تحت, طرح, ایرلندی, ذرت و نیشکر کشاورزان در خاخام فصل خواهد شد Rs 5,700 هسته ای در حساب های بانکی خود را در چهار قسط. روز پنج شنبه اولین قسط از 1,500 تومان کرور روپیه داده شده به کشاورزان از طریق مستقیم به نفع انتقال (DBT).

برنج کشاورزان خواهد شد اضافی دریافت 10 ، 000 تومان در هر هکتار با توجه به این کنگره است.

"از طریق راجیو گاندی Kisan NYAY Yojana مراحل گرفته شده است برای ارائه تمام منابع لازم به کشاورزان از Chhattisgarh, تشویق تولید محصول و ارسال وجوه به طور مستقیم به حساب های بانکی خود را. یک برنامه وجود دارد که شامل بی زمین های قبیله ای کارگران کشاورزی در فاز دوم این طرح است. این است که بسیار منحصر به فرد تصمیم گیری خواهد شد که همه آنها را خودکفا گفت:" سونیا گاندی.

سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی نیز تمجید Chhattisgarh دولت برای راه اندازی این طرح در زمانی که فقیر و کشاورزان بودند رو به سختی با توجه به شیوع کروناویروس و مستند اعمال شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

(با PTI ورودی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن