چگونه یک چادر مسافرتی خوب انتخاب کنیم

قابل ذکر است که؛ پارچه های برزنتی جزو مقاوم ترین پارچه ها در برابر نفوذ آب و مایعات هستند و می توانند در براب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابل ذکر است که؛ پارچه های برزنتی جزو مقاوم ترین پارچه ها در برابر نفوذ آب و مایعات هستند و می توانند در برابر رطوبت های ناشی از آب باران ، برف و حتی آب و هوای شرجی مقاومت خوبی را از خود نشان دهند به همین دلیل نیز بسیاری از شرکت های تولید کننده چادرهای مسافرتی از این جنس پارچه برای تولید چادر مسافرتی بهره می برند. لازم به ذکر است که؛ به علت اندازه مناسب و استحکام بالای این نوع از چادرها آن ها برای استفاده گروهی و سفرهای خانواده ای و دسته جمعی بسیار مناسب تر به نظر می رسند. چادر ارتفاع بزرگ 50 نفره کایلاس مدل Kailas Chalets یکی از بزرگ ترین چادر های تولید شده توسط برند کایلاس می باشد که دارای اندازه ی بزرگی بوده و می تواند به راحتی 50 نفر را در خود جای دهد.این چادر کوهنوردی و کمپینگ همانطور که از ظاهر آن مشخص بوده دارای موارد استفاده ی خاصی می باشد و این چادر را ممکن است در ارتفاعات اورست دیده باشید که به عنوان ایستگاه های ابتدایی کوه مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول در ساخت خود از متریال درجه یک ساخته شده و در بدنه ی خود از جنس 210D nylon fabric استفاده می کند که این متریال در ساخت چادر های کمپینگ و مسافرتی با کیفیت استفاده های زیادی دارد و باعث می شود تا محصول در مقابل آب باران مقاومت کرده و به این ترتیب در روز های بارانی نیز محدودیتی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت.همچنین در لایه های این محصول از لایه ها و رشته های rip-stop استفاده شده که مقاومت محصول را افزایش داده و با این کار به شما اجازه داده می شود تا بدون نگرانی از آسیب دیدن محصول بتوانید این چادر مسافرتی را در مناطق و محیط های ناهموار مورد استفاده قرار دهید.  Th is was generated  with t​he he᠎lp of GSA Content Gener ator Demover si​on!

ما در طراحی محصولات خود با بهره گرفتن از محصولات خارجی با کیفیت و نیز محصولات کلاسیک و سنتی پر کاربرد در تمام دنیا، و البته با تکیه بر توان داخلی موفق به تولید پشه بند های متنوع نیاتک، در طرح ها و اندازه های مختلف و با استفاده از متریال های به روز و البته اقتصادی داخل کشور شده ایم. بررسی مطبوعات زیرزمینی، نسل جوانی از روشنفکران را نشان میداد که ضمن توجه به نظریات و تاکتیکهای پیشینیان، با کامیابی سرگرم طرح و تدوین اندیشههای جدید در مطابقت با فرهنگ شیعی خود بودند. پشه بند طرح چادر مسافرتی 8 نفره تمام تور درجه یک محصولی قابل استفاده در منزل ، مسافرت و هوای باز می باشد. این محصول ساخته شده از بدنه ای توری و کف پارچه اسپاند می باشد که میتوانید از آن در فضای بیرونی منزل و مسافرت استفاده نمایید. از ساییدن کف پشه بند با برس بپرهیزید. این کالا یکی از پر فروش ترین و پر کاربردترین پشه بند های قابل حمل بوده که قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود.

۸۷ از آب رودخانههای ولگا و اورال در روسیه %۷ رودخانههای سواحلی غربی و %۵ رودخانه سواحلی جنوبی در ایران به این دریا میریزد. برای شستشوی پشه بند میتوانید آنرا به صورت جمع شده در تشت آب ولرم و با پودر دستی شستشو نمایید. از توری پشه بند بیشتر مواظبت نمایید . نوار دور : دور تا دور این محصول جهت جلوگیری از شکافته شدن محل های دوخت و استحکام بیشتر از نوار با جنس بسیار مرغوب ابریشم دوخته شده که تا مدت زمان طولانی در برابر تابش مستقیم خورشید و البته کشش های احتمالی مقاومت خواهد داشت. مقاومت چادر در برابر باران و طوفان بسیار اهمیت دارد. این شاخص در انتخاب شما تأثیر بسیاری دارد اما تنها در صورتی میتوانید دو چادر را با شاخص D باهم مقایسه کنید که جنس یکسانی داشته باشند. زیپ نیز یکی از اجزای آسیب پذیر یک پشه بند مسافرتی و فنری می باشد که بایستی در نگهداری آن دقت کافی نمایید و اگر مهارت دوزندگی نداشته باشید،تعمیر آن خیلی سخت است .بهترین روش برای جلوگیری از جایگزینی زیپ این است که آن را سالم و تمیز نگهدارید. همانطور که ملاحظه فرمودید راه حل خرید ارزان قیمت، چادر مسافرتی بزرگ برزنتی مراجعه به صورت مستقیم و خرید بدون واسطه است.

در این محصول از فریم های فنری نشکن استفاده شده که باعث میشود شما بتوانید به راحتی و در مدت زمان کمی آنرا راه اندازی و جمع آوری نمایید. اما منظور ما از پیشنهاد این راه حل مراجعه حضوری نبود، زیرا در این صورت شما متحمل هزینه های اضافی دیگری خواهید شد و دیگر نمی توان گفت موفق به خرید ارزان گشته اید. یکی از موثرترین راه ها می تواند مراجعه به تولیدی ها و یا نمایندگی های معتبر، می باشد ، زیرا در این شیوه امکان خرید بدون واسطه و مستقیم شرایط را برای یک خرید ارزان فراهم می سازد. خرید ارزان، یکی از بزرگترین دغدغه های اصلی تمام خریداران در کنار یک کیفیت مناسب محسوب می شود که معمولا راه هایی برای دست یابی بدین منظور پیشنهاد می گردد. تمام سعی و تلاش ما این بوده که بتوانیم با حفظ کیفیت محصولات، تا حد امکان قیمت تمام شده را کاهش دهیم و ضمنا با حذف واسطه ها و دلال های این صنف ، محصولات نیاتک را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسانیم. چادرهای مسافرتی برزنتی اغلب دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر چادرهای مسافرتی بوده و به همین دلیل به آن ها چادرهای مسافرتی بزرگ نیز گفته می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن