چگونه با استخر پیش ساخته دریافت کردم شروع

به علاوه، زمان نصب تنها چند روز تا حداکثر چند هفته طول می کشد و این بسیار سریعتر از روند ۳ تا ۶ ماهه ساخت است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به علاوه، زمان نصب تنها چند روز تا حداکثر چند هفته طول می کشد و این بسیار سریعتر از روند ۳ تا ۶ ماهه ساخت استخرهای سنتی است. به همین دلیل، نصب استخرهای فایبرگلاس معمولاً بیش از ۲ تا ۳ هفته طول نمی کشد. اندازه محدود: طول استخرهای پیش ساخته نمی تواند بیش از ۳۵ فوت باشد. استخرهای فایبرگلاس به راحتی می توانند بیش از ۳۰ سال دوام داشته باشند. سطح داخی استخر های فایبرگلاس بیسار صیقلی و یکدست می باشد و همین امر از رشد و تکثیر جلبک ها تا حدی جلوگیری می کند, خلل و فرج موجود در استخر های بتنی نیز عاملی برای تکثیر جلبک ها هستند اما برای جلوگیری از ایجاد آنها در هر نوع استخر لازم اسن از رنگ استخر فایبرگلاس ضد جلبک مناسب استفاده شود. استخرهای بتنی هر 5 سال نیاز به اسید شویی کاسه استخر دارند و برای این امر باید کاسه استخر تخلیه شود همچنین ممکن است کاشی و بتن استخر در طول زمان بر اثر عوامل مختلف از جمله شستشو دچار تخریب و خرابی گردد به همین دلیل باید گفت هزینه نگهداری و تعمیر این نوع از استخر های پیش ساخته به نسبت دیگر انواع آن بیشتر است. این استخر در برابر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است به همین دلیل در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.

نه تابش نور خورشید و نه سرمای سخت، نمی تواند کوچک ترین آسیبی به این استخرها برساند، ضمن اینکه سطح استخرهای پیش ساخته به صورت مادام العمر عایق و آب بندی شده که همین مسأله باعث صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی می گردد. قیمت های ارزان تر: اندازه جمع و جور، هزینه حمل و نقل کمتر و نیروی کار کمتر به معنای هزینه کمتر برای شما است. معمولا در هر یک از مدل های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، پله هایی تعبیه گردیده تا علاوه بر سهولت رفت و آمد، بتوان از آنها به عنوان نشیمن (جای نشستن لب استخر) نیز استفاده نمود. استخرهای فایبرگلاس، استخرهای پیش ساخته ای هستند که در کارخانه با استفاده از ترکیبی از قالب، فایبرگلاس و رزین های مخصوص تولید می شوند. در ادامه مطالب ویژگی های این استخر را مطالعه خواهید کرد و ملاحظه خواهید کرد که آیا این استخر، یکی از انتظارات شما هست یا خیر؟ با این حال، برخی از سازندگان استخر ممکن است چند طرح آزاد را نیز ارائه دهند، اما انتخاب ها محدود خواهند بود زیرا استخرهای پیش ساخته دارای محدودیت حمل و نقل هستند.

قابلیت جابه جایی بدنه استخر در صورت نیاز ( ممکن است نیاز شود استخر جابه جا شود ) و این یک امکان بسیار عالی برای استفاده از استخر در مکانی دیگر است. لذا هیچ مشکل و محدودیت جغرافیایی برای استفاده از این نوع استخرها وجود نخواهد داشد. این پوشش یک لایه غیر متخلخل به وجود می آورند که تقریباً جذب آب یا مواد شیمیایی را غیرممکن می کند که در اغلب استخرهای بتنی و وینیل یک مشکل رایج است. تعمیر و نگهداری بیشتر: استخرهای بتنی به دلیل سطوح متخلخل و بسیار جاذب، بیشتر به نگهداری نیاز دارند. هزینه های طول عمر بالاتر: استخرهای بتنی هر چند سال یکبار نیاز به گچ کاری مجدد دارند و به دلیل جذب مواد شیمیایی استخر (به دلیل متخلخل بودن) و بالا بودن هزینه های نگهداری شهرت دارند. در صورتی که طول عمر و هزینه های کمتر نگهداری برای شما مهمتر است، استخرهای فایبرگلاس برای شما مناسب تر به نظر می رسند، زیرا استخرهای بتنی هزینه های بیشتری برای نگهداری سطح استخر (کاشی، سنگریزه و غیره) در پی دارند. ​This c​ontent was w᠎ri᠎tt en wi th GSA Content G᠎en erator ᠎DEMO !

همانطور که می دانید، بتن واقعا سنگین است، به همین دلیل بیشتر استخرهای بتنی پیش ساخته بزرگتر از ۳۵ در ۱۵ فوت نیستند. استخرهای پیش ساخته به دلیل متریال به کار رفته در آنها دچار این خرابیها نمیشوند و دوام زیادی دارند. بدیهی است که اغلب استخرهای پیش ساخته بتنی در واقع هزینه کمتری نسبت به ساخت یک استخر از ابتدا دارند و این عمدتا به دلیل اندازه کوچکتر آنها و کاهش هزینه نیروی کار است (از آنجایی که استخر از قبل ساخته شده است). این کار میتواند کمک شایانی به کاهش هزینه های نصب استخر و همچنین کاهش ریسک های پروژه نصب بنماید. هزینه نصب و خریداری استخر های فایبرگلاس می تواند بر اساس سایز و جنسی که دارد، کاملا متغیر باشد. همانطور که گفتیم استخرهای فایبرگلاس کمترین هزینه میزان نگهداری را دارند. با این اوصاف، همچنان میتوانید استخر خود را در داخل زمین، بالای سطح زمین یا تا حدی بالای سطح زمین بسازید. شما میتوانید با توجه به محل مورد نظر خود از انواع گوناگون این محصولات بهره ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن