آنلاین شطرنج جام ملت ها | آناند 17-حرکت گیج کننده در هند تساوی 2-2 مقابل روسیه

Viswanathan آناند را مسلط اجرای ایستاده بود به هند کشید با روسیه 2-2 قبل از از دست دادن به U. S. A 1.5-2.5 در

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

Viswanathan آناند را مسلط اجرای ایستاده بود به هند کشید با روسیه 2-2 قبل از از دست دادن به U. S. A 1.5-2.5 در سومین روز از فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها در روز جمعه.

دانه بالا و رهبر چین افزود: دو پیروزی های بیشتر برای تقریبا اطمینان از یک محل در Superfinal در مارس 10. دومین فینالیست به احتمال زیاد یا اروپا و یا ایالات متحده و هند کشت و پنج است های پنجم نقطه با ششم بذر سایر نقاط جهان است.

آناند پس از چهار به خوبی ایفا تساوی را پایین آورده روسیه No. 1 ایان Nepomniachtchi فقط در 17 حرکت می کند و پس از آن تا به حال U. S. A را هیکارا ناکامورا در اجرا را در خود کشیده روبرو می شوند.

Nepomniachtchi که اغلب مشکل نند شد و در پایان عقل زمانی که استاد تصمیم به قربانی کردن یک اسقف تحت فشار قرار دادند و یکی از kingside-آلت به رتبه ششم. روسیه استعفا داد و در حالی که خیره در قریب الوقوع کیش و مات از castled پادشاه.

با B. Adhiban و D. Harika نقشه کشی در پایین تخته همه چشم به در P. Harikrishna بود که برگزاری این موقعیت در مقابل ولادیسلاو Artemiev. اما آشکار ماوس-لغزش دیدم هری اشتباه خود را رخ و استعفا بلافاصله. این نتیجه را تکذیب کرد هند ممکن است به نفع خود و به پایان رسید در این کراوات در 2-2.

بعد بسیار شبیه به برخورد خود را در دور اول نند نگاه بهتر در برابر ناکامورا که یک بار دیگر احضار تمام مهارت های دفاعی خود را به زور در یک قرعه کشی. Vidit Gujrathi را به خوبی برای نگه داشتن Fabiano Caruana و K. Humpy نمی تواند کمک به حذف نیمی از یک نقطه به نقطه ایرینا Krush.

در ضمن Adhiban را قمار به خطر انداختن queenside پیاده در مقابل وسلی پس نتیجه معکوس. پس از تعدادی از اشتباهات مرتکب شده توسط هر دو بازیکن پس از به دست آورد و در زمان U. S. A به پیروزی.

نتایج:

دور ششم:

U. S. A bt. هند 2.5-1.5

(هیکارا ناکامورا به خود جلب کرد با Viswanathan آناند; Fabiano Caruana درو با Vidit Gujrathi; وسلی پس bt. B. Adhiban; ایرینا Krush درو با K. Humpy);

چین bt. بقیه جهان 3.5-0.5;

اروپا bt. روسیه 2.5-1.5.

دور پنجم:

هند به خود جلب کرد با روسیه 2-2 (Viswanathan آناند bt. ایان Nepomniachtchi; P. Harikrishna از دست داد به ولادیسلاو Artemiev; B. Adhiban درو با سرگئی Karjakin; D. Harika درو با Olya Girya);

چین bt. U. S. A 1.5-1.5; اروپا bt. بقیه جهان 2.5-1.5.

جدول رده بندی (پس از شش دور):

1. چین (11 مسابقه امتیاز)

2. اروپا (9),

3. ایالات متحده آمریکا (7),

4. روسیه (5),

5-6. هند و سایر نقاط جهان (هر 2).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن