شطرنج | مگنوس کارلسن رنج می برد دوقلو شکست

نادر دو شکست برای مگنوس کارلسن مشخص شده اقدام به پر در $150,000 Lindores صومعه سریع چالش آنلاین شطرنج, مسابقات

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

نادر دو شکست برای مگنوس کارلسن مشخص شده اقدام به پر در $150,000 Lindores صومعه سریع چالش آنلاین شطرنج, مسابقات در روز چهارشنبه.

یکی از چهار شبانه رهبران کارلسن می تواند نمره تنها 1.5 امتیاز از چهار دور بعد از دست دادن به چین یو Yangyi و لهستان ژان-کریستوف Duda. او تنها پیروزی در آمد در برابر چینی رقیب Wei Yi.

دو دیگر یک شبه رهبران هیکارا ناکامورا و سرگئی Karjakin مطمئن باشید از نیمه نهایی اسکله.

ناکامورا برنده در برابر Aronian کشید و بعد از سه دور در حالی که Karjakin درو سه دور قبل از ضرب و شتم 16 ساله احساس علیرضا Firouzja.

نتایج:

دور هشتم: هیکارا ناکامورا (ایالات متحده آمریکا, 5.5) به خود جلب کرد با یو Yangyi (Chn, 4); علیرضا Firouzja (فیده, 3) از دست داد به سرگئی Karjakin (Rus, 5,5); مگنوس کارلسن (نه 4.5) درو با وسلی پس (ایالات متحده آمریکا, 4.5); Levon Aronian (4) درو با ژان-کریستوف Duda (Pol, 3.5); الکساندر Grischuk (Rus, 4) از دست داد به Daniil Dubov (Rus, 3.5); Ding Liren (Chn, 4) bt Wei Yi (Chn, 2).

دور هفتم: ناکامورا به خود جلب کرد با Grischuk; Yangyi bt Liren; Wei درو با Aronian; Duda bt کارلسن; پس به خود جلب کرد با Firouzja; Karjakin درو با Dubov.

دور ششم: Liren درو با Nakamura; Grischuk درو با Karjakin; Dubov bt بنابراین; کارلسن bt Wei; Firouzja bt Duda; Aronian bt Yangyi.

دور پنجم: Liren از دست داد به Grischuk; ناکامورا bt Aronian; Yangyi bt کارلسن; Wei درو با Firouzja; Duda bt Dubov; پس به خود جلب کرد با Karjakin.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن