اتهامات: دو بنادر مرد برای رسیدن به گوشی قبل از hit-and-run تصادف که 5 مجروح

رادنی دریک Scandin جونیور, 35, تبدیل خود را در روز شنبه اندکی پس از سنت لوئیس شهرستان کلانتر, خواست برای کمک د

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

رادنی دریک Scandin جونیور, 35, تبدیل خود را در روز شنبه اندکی پس از سنت لوئیس شهرستان کلانتر, خواست برای کمک در محل راننده درگیر در hit-and-run تصادف در میدوی و استارک جاده ها در نیمه راه Township.

با توجه به شکایت کیفری Scandin بستری او متوقف نمی شود در صحنه "را به عنوان او ترسیده بود و قرار بود برای کمک به یک عضو خانواده که شب. Scandin گفت که او تا به حال فقط یک زمین گلف که در آن او مصرف دو آبجو با توجه به شکایت.

مقامات گفت: سوبارو اشغال شده توسط چهار نفر از اعضای خانواده متوقف شد و انتظار به نوبه خود بر روی استارک جاده هنگامی که آن را به عقب به پایان رسید توسط Scandin فورد F-150 در حدود 4:45 p. m. سوبارو پرتاب شد وری به عازم جنوب خط میدوی جاده که در آن T-استخوان توسط یک دوزند شورلت وانت با تریلر متصل.

Rodney Drake Scandin Jr.

رادنی دریک Scandin جونیور

هر چهار نفر اعضای خانواده در سوبارو و یک مسافر در شورولت گرفته شده بودند به بیمارستان های محلی با توجه به شکایت. یک مسافر در, سوبارو, شناسایی توسط خانواده به عنوان توماس Perich شد و بعد پرواز به شهرهای دوقلو بیمارستان جایی که او باقی مانده با صدمات گسترده که از روز سه شنبه.

Scandin شد arraigned در دولت دادگاه منطقه در دولوت در پنج جنایت فقره کیفری فضایی عملیات منجر به بزرگ آسیب جسمی و اتهام بزه عدم اطلاع پلیس از برخورد منجر به آسیب بدنی.

ششم منطقه قضایی قاضی جیل Eichenwald اعطا Scandin انتشار با شرایط متناوبا تنظیم وثیقه در $30,000.

با توجه به شکایت:

نمایندگان پس از رسیدن به صحنه تصادف در بر داشت شورلت فشرده در برابر مسافر طرف سوبارو در خندق همراه نیمه راه جاده ها است.

شاهدان گزارش داد که سوبارو متوقف شد در عازم شمال لین با آن تبدیل سیگنال فعال می شود زمانی که آن زده بود از پشت توسط یک maroon کامیون که در سمت چپ صحنه است. راننده شورلت نیز نشان داد او معتقد بود سوبارو زده بود از پشت و که او نمی باید زمان کافی برای واکنش نشان می دهند قبل از broadsiding خودرو.

سوبارو راننده دن Perich دچار ضربه مغزی, چند دنده شکسته و کبود ریه ها. جلو-صندلی مسافر توماس Perich حال خرد لگن و شدید داخلی صدمات میزان آن ناشناخته باقی مانده است هر چند خانواده نشان داد او را "نیاز به ماه کامل بی حرکتی در یک مرکز نوتوانی پس از گسترده درمان فیزیکی است."

سمت چپ-عقب مسافر آنجلا Perich گرفته شده بود به یک بیمارستان با شکسته ترقوه شکسته پا و کبود ریه است. سمت راست-عقب مسافر مایکل Perich بود که برای درمان صدمات از جمله دندان های شکسته یک بینی شکسته و چند پارگی.

یک مسافر در شورلت درمان شد برای یک خط شکستگی بینی. دو نفر دیگر از سرنشینان شکایت کرده بودن درد است اما درمان است.

محققان به بررسی باقی مانده در صحنه که نشان داد hit-and-run خودرو F-150 با مدل سال 2009-15. فیلم های نظارت از نزدیک کسب و کار نیز نشان داد مارون F-150 رانندگی با روشن شدن آسیب به آن سپر جلو و جلو پنجره.

Scandin تماس کلانتر, شنبه شب حدود دو ساعت پس از مقامات صادر انتشار اخبار با یک عکس از کامیون آسیب دیده.

در یک بیانیه Scandin گزارش داد که او به ترک گرند مشاهده لینک در دولوت و رانندگی شمالی در نیمه راه جاده وقتی او خم شد و رسیده به گوشی خود را. او اظهار داشت: او را دیدم چراغ ترمز به او زده سوبارو از پشت. Scandin بستری او متوقف نمی شود در صحنه و یا تلاش برای تماس با پلیس.

Scandin تا قبل از محکومیت برای رانندگی در حالی که اختلال در شهرستان لیک در سال 2012 با توجه به سوابق دادگاه.

یک GoFundMe صفحه برای Perich خانواده مطرح کرده بود بیش از $18,000 بعد از ظهر سه شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب