مرکزی کارشناسان بپرسید کارناتاکا به سطح شیب دار تا تست

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:54:01 am کارناتاکا وزیر B S Yediyur

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:54:01 am
کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa با تیم مرکزی در بنگلور در روز سه شنبه. ANI

مرکزی تیم که بازدید بنگالور در روز سه شنبه به منظور بررسی پاسخ توسط کارناتاکا دولت برای مقابله با Covid-19 همه گیر است و توصیه دولت به مقیاس آزمایش به منظور گسترش ویروس تحت کنترل است.

دو عضو تیم متشکل از وزیر اضافی (بهداشت و رفاه خانواده) Arti Ahuja و فوریتهای پزشکی امداد مدیر P Raveendran ملاقات کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa ارشد وزیران و مقامات درگیر در Covid-19 نبرد برای ارزیابی دولت در پاسخ به خصوص در میان افزایش موارد در بنگلور.

"آنها در مورد بسیاری از مسائل در مورد چگونه به مقابله با گسترش ویروس. یک چیز آنها گفت این است که بیشتر شما در آزمون بهتر است شما می توانید کنترل گسترش بیماری" پزشکی گفت: وزیر آموزش و پرورش Dr K Sudhakar بود که در بخشی از این نشست است.

تیم مرکزی گفت: تمرکز باید بر روی تست و مراقبت از سالمندان و کودکان و کسانی که با شرکت morbidities همراه با تست در مکان های شلوغ. آن را نیز توصیه دولت به شدت به اجرای مهار منطقه قوانین و به اطمینان حاصل شود که تمام اولیه و ثانویه مخاطبین در حال آزمایش وزیر گفت.

کارناتاکا ثبت کرده است 26,815 Covid-19 مورد از شنبه با 416 مرگ و میر. بنگلور است شاهد افزایش موارد در هفته های اخیر با 9,365 موارد ثبت شده در 10 روز گذشته و 145 مرگ و میر پس از ژوئن 1.

دولت شده است تست تنها حدود 15000 نمونه به صورت روزانه با اوج 18,307 آزمون در تاریخ 2 ژوئن. در حالی که آمریکا با سنگین Covid-19 caseloads مانند دهلی نو و تامیل نادو تست 29,750 افراد و 15,393 نفر در هر میلیون به ترتیب در جولای 5, Karnataka را رقم تنها در 9,741 در هر میلیون, هر چند از آن است که هنوز هم بالاتر از ملی شکل 6,946 در هر میلیون نفر است.

"ما در حال برنامه ریزی برای تست تا 40,000 آزمون در هر روز در مدتی کوتاه" Sudhakar گفت. "آنها (تیم مرکزی) قدردانی از تلاش های کارناتاکا در فاز اولیه اما پس از باز کردن است و گسترش این بیماری است. آنها از ما خواسته اند تا اقدامات احتیاطی و نه نگرانی در مورد تعداد زیادی از مردم تست مثبت پس از آن مهم است برای تست بیشتر برای کاهش مرگ و میر. موفقیت در مقابله با بیماری نهفته در تست بیشتر است."

"میزان مرگ و میر در جهان است و بیش از 4.5 درصد در کشور آن است که 2.5 درصد در حالی که در کارناتاکا آن است که تنها 1.56 درصد و تلاش های ما خواهد بود را به این زیر 1 درصد" Sudhakar گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن