موارد رشد تامیل نادو مشروب رسانه ها باز به صف های طولانی

نوشته شده توسط Arun Janardhanan | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 9:04:53 am مشروب رسانه های تامی

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Arun Janardhanan | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 9:04:53 am
Tamil Nadu liquor shops, Tamil nadu covid cases, India lockdown, Tamil nadu restrictions, TN coronavirus cases rising, Tamil Nadu news, Indian express مشروب رسانه های تامیل نادو دولتی بازاریابی شرکت محدود (Tasmac) باز به صف های طولانی در همه جا در تامیل نادو به جز چنای و مهار نمایند.

در مواجهه با یک ثابت افزایش COVID-19 عفونت و جدید مجموعه ای از موارد مرتبط به دولت بزرگترین سبزی بازار در Koyambedu تامیل نادو دولت دوشنبه افتتاح خرده فروشی مشروب رسانه در سراسر کشور یک روز پس از اعلام 15 درصد افزایش در مالیات غیر مستقیم از وظیفه در هند ساخته شده خارجی مشروب (IMFL) در یک پیشنهاد برای مقابله با بحران اقتصادی است. مجموع فروش ثبت شده در روز پنج شنبه حدود Rs 170 کرور ارزش مشروب یا حدود 20 lakh لیتر.

تامیل نادو گزارش 580 جدید موارد مثبت پنج شنبه, گرفتن مجموع به 5,409.

توضیح داد: چرا مشروب فروش ماده متحده

مشروب رسانه های تامیل نادو دولتی بازاریابی شرکت محدود (Tasmac) باز به صف های طولانی در همه جا در تامیل نادو به جز چنای و مهار نمایند.

با وجود محدودیت هایی مانند زمانبندی برای گروه های مختلف سنی و جسمی فاصله هنجارها و اجباری کارت شناسایی صف تا زمانی که 1 متر دیده می شد در بسیاری از نقاط.

Tirupur دولت منطقه ساخته شده چتر اجباری برای کسانی که به خرید مشروبات الکلی علاوه بر پیروی از هنجارهای مانند پوشیدن ماسک.

بخوانید | Tamil Nadu: صفحه اصلی جداسازی برای موارد بدون علامت مشروب برای باز کردن مغازه ها

بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی ترس این تصمیم باعث خواهد شد یک موج تازه از موارد با توجه به آن است که عمدتا گروه های اجتماعی آسیب پذیر در دولت نیمه شهری و مناطق روستایی که خرید یک تکه از Tasmac مشروب محصولات و فرم اکثریت خریداران خود.

ارشد بهداشت گفت: فاصله فیزیکی هنجارهای را برای یک بازی شیر یا خط در میان مصرف کنندگان در زمانی که بسیاری از مناطق را آغاز کرده اند گزارش موارد نشات گرفته از Koyambedu خوشه. در برابر 92 موارد گزارش شده در یکشنبه تعداد کل کسانی که در ارتباط به Koyambedu خوشه تا چهارشنبه 1,010.

اداره بهداشت عمومی است ترسیم منشاء تازه شیوع در کوددلر و Ariyalur مناطق به کارگران که در بازگشت از Koyambedu بازار در چنای.

دولت باید منتظر یک یا دو هفته قبل از گرفتن یک تصمیم به باز Tasmac مغازه ها. "تاثیر این خواهد بود شدید در نیمه شهری و مناطق روستایی است. اکثر Tasmac مشتریان از محروم ترین پس زمینه. بسیاری از آنها از بروز مشکلات کبدی در معرض خطر ایمنی و تغذیه محروم به علت مصرف بیش از حد الکل برای یک دوره طولانی تر است. همه آنها خواهد شد در معرض خطر عفونت" این مقام گفت که این اثرات مضر در بسیاری از خانواده های آسیب پذیر که در تلاش بودند با پس انداز کمی که وجود دارد هیچ درآمد یا شغل برای بیش از یک ماه است.

دولت مشروب فروش نیز بستگی به محصولات مصرف شده توسط این بخش ضعیف تر; 80 درصد از مشروب مصرف شامل هویج و خواستار ترین حجم در بازار 60 درصد است و در سه ماهه بطری در مقابل 30 درصد از نیمی از بطری و 10% از بطری های در تقاضا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن