کارلسن و Dubov قرعه کشی اولین خون

بر خلاف انتظارات از یک بازی نزدیک مگنوس کارلسن تحویل خرد کردن 3-0 به هیکارا ناکامورا در اولین مینی بازی از بهت

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

بر خلاف انتظارات از یک بازی نزدیک مگنوس کارلسن تحویل خرد کردن 3-0 به هیکارا ناکامورا در اولین مینی بازی از بهترین-از-سه نیمه نهایی در $150,000 Lindores صومعه سریع چالش در روز پنج شنبه.

در نیمه نهایی دیگر, Daniil Dubov ارسال شده 2.5-1.5 به پیروزی دینگ Liren.

در اوایل این ماه کارلسن ضرب و شتم ناکامورا در فینال مگنوس کارلسن دعوتی. اما ناکامورا بود و پس از آن گل سه برنده با رنگ سفید در برابر قهرمان جهان.

در روز پنج شنبه کارلسن به هیچ چیز دور. در اولین بازی که در آن endgame درگیر یک اسقف و هر آلت و کارلسن قربانی خود را به اسقف تمیز کردن یک زن و شوهر از kingside آلت قبل از حرکت خود را با توجه به queenside آلت. بیچاره ناکامورا داد تا در 47 حرکت می کند.

در بخش دوم که در آن بازی ناکامورا و سفید و کارلسن موفق به ایجاد ملکه-کلاغ پیاده در رتبه هفتم و مجبور رقیب خود برای استعفا پس از 41 حرکت می کند.

هر گونه امید ناکامورا ساخت یک بازی از آن بود که به زودی رفته که کارلسن تحت سلطه سوم بازی و برنده فقط در 30 حرکت می کند.

Dubov برنده اولین بازی اما دینگ جلب برابری با معتبر پیروزی در دوم. پس از بازی سوم کشیده شده بود Dubov را تنها در گرو تصمیم مینی بازی در 76 حرکت می کند.

نتایج (نیمه نهایی, اولین مینی بازی): مگنوس کارلسن (نه) bt هیکارا ناکامورا (ایالات متحده آمریکا) 3-0; Daniil Dubov (Rus) bt دینگ Liren (Chn) 2.5-1.5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب