کاپیتان Amarinder آزمون Covid-19 منفی خواستار همه وزرا و مقامات برای آزمایش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 10:40:50 pm پنجاب وزیر Amarinder

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 10:40:50 pm
punjab govt, punjab govt public gatherings, punjab public gatherings banned, india news, indian express پنجاب وزیر Amarinder سینگ.

یک روز پس از کابینه خود را همکار Tript Rajinder Singh Bajwa آزمایش مثبت برای Covid, Punjab وزیر کاپیتان Amarinder سینگ آزمایش منفی برای سرایت چهارشنبه. او خواست همه وزیران و همچنین MLAs و گروه دبیران به خود را آزمایش Coronavirus.

"وزیر نیز تحت آزمون و داشت منفی" دولت در بیانیه ای گفت:.

دو تن دیگر از وزرای Sukhjinder Randhawa و Aruna Chowdhary حال نیز خود را مورد آزمایش قرار امروز در حالی که برخی قرار گرفته بودند در این آزمون دیروز. دو کنگره MLAs همچنین رفت و در تست امروز. نتایج خود را در انتظار.

در طول جلسه هیئت دولت Amarinder گفت: تمام وزرا و مقامات در بخش های مختلف به خصوص که ممکن است در تماس با IAS/عدد افسران که تا به حال شده است با آلوده Coronavirus باید خود را مورد آزمایش قرار.

Bajwa به خوبی انجام شد او مطلع این دیدار تکرار نیاز به احتیاط شدید و با تمام وزرا و دیگران درگیر در هر نوع از برخورد.

Amarinder در واقع خواستار شده است بر همه مردم پنجاب برای تست در اولین نشانه از علائم یا ظن Covid عفونت است. تشخیص زود هنگام راه به ضرب و شتم این بیماری و بررسی مرگ و میر او تاکید کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن