'می تواند به توقف و یا مانیتور خود را حرکت در جاده ها': SC رد درخواست به دنبال برای کمک به مهاجران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 2:40:43 pm در این فایل عکس کارگران مهاجر

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 2:40:43 pm
در این فایل عکس کارگران مهاجر راه رفتن در امتداد ماهاراشترا-گجرات مرز به بازگشت به خانه. (Express photo by Amit Chakravarty)

Coronavirus (Covid-19): دیوان عالی کشور جمعه را رد کرد و درخواست به دنبال یک جهت به این مرکز به درخواست دادستانی منطقه برای شناسایی رشته مهاجر راه رفتن در جاده ها و ارائه سرپناه و غذا به آنها را قبل از حصول اطمینان خود را رایگان حمل و نقل به مکان های مادری. آن مشاهده شده است که آن را غیر ممکن است برای دادگاه به مانیتور و یا متوقف کردن جنبش از کارگران مهاجر در سراسر کشور است و دولت باید اقدامات لازم در این زمینه است.

رشته در چندین ایالت پس از coronavirus ناشی از مستند هزار نفر از کارگران مهاجر شده اند پیاده روی صدها کیلومتر در جاده ها برای رسیدن به خانه.

سه قاضی نیمکت رهبری عدالت L Nageswara Rao خواسته وکیل عمومی Tushar مهتا وجود دارد که آیا هیچ راهی برای جلوگیری از این مهاجران کارگران از راه رفتن بر روی جاده ها است. به این مهتا گفت: کشورهای در حال ارائه inter-state حمل و نقل به کارگران مهاجر اما اگر مردم شروع به راه رفتن با پای پیاده به جای انتظار برای حمل و نقل پس از آن هیچ چیز می تواند انجام شود.

مهتا بیشتر ادعا که مقامات می تواند تنها درخواست این افراد شروع به راه رفتن بر روی پا با این استدلال که استفاده از هر گونه زور برای متوقف کردن آنها خواهد بود ضد تولیدی. او همچنین گفت: نیمکت بود که با شنیدن این موضوع از طریق ویدئو کنفرانس که موضوع به توافق بین دولت همه را یک فرصت برای سفر به مقصد خود را.

پر کردن درخواست مدافع Alakh Alok Srivastava با اشاره به حوادث اخیر از Madhya Pradesh و اوتار پرادش که در آن کارگران مهاجر بودند کشته در تصادفات در بزرگراه ها.

migrant labourers, migrant labourers coronavirus lockdown, India lockdown migrant labourers, migrant labourers lockdown, India news, Indian Express ساعت 4 صبح پنج شنبه: یک خانواده مهاجر در خانه راه خود را به خارج از Mayur Vihar ایستگاه مترو در دهلی نو است. (اکسپرس عکس Gajendra Yadav)

"چگونه ما می تواند آن را متوقف کند ؟" نیمکت که همچنین شامل قضات, S K کال و B R Gavai مشاهده و اضافه کرد که دولت ها باید اقدامات لازم در این مسائل است. مشخصه که گفت این بود که تمایل به شنیدن درخواست مشاهده شده است که آن را غیر ممکن است برای دادگاه به مانیتور که در حال راه رفتن و است که راه رفتن.

Srivastava تا به حال ثبت درخواست به زودی پس از اورنگبد حادثه که در آن 16 کارگران مهاجر بودند که بازگشت به, Madhya Pradesh و او در راه آهن شد mowed پایین توسط یک قطار مغازه.

با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب