تماس برای تحقیقات از بافت ریه در Covid قربانیان می یابد takers در کارناتاکا

نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 6:55:31 am این ICMR مشخص ش

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 6:55:31 am
Coronavirus, coronavirus tests, Coronavirus US-approved tests, Rutgers University, covid samples from home, covid testing, covid saliva samples, swab test, coronavirus covid-19 news, indian express explained این ICMR مشخص شده نیاز به تحقیقات بر روی اثرات ناشی از کروناویروس در ریه ها و سایر اندام های بدن انسان است. (عکس)

یک تماس برای مطالعه بافت ریه از بیمارانی که مرگ از Covid-19 انجام postmortem بیوپسی را پیدا کرده است داوطلبان در کارناتاکا در درجه اول با توجه به عوارض درگیر در برخورد با سرایت مرگ و میر.

برای درک بیماری پیشرفت در ریه ها است که ارگان اصلی آسیب دیده توسط coronavirus یک شرط برای انجام بیوپسی ریه در بیمارانی که مرگ به علت Covid شده توسط Rajiv Gandhi University of Health Sciences در کارناتاکا و شورای تحقیقات پزشکی اما هیچ پیشنهاد شده اند ساخته شده تا کنون گفت: مقامات.

"ما ساخته شده است یک شرط برای هر کسی که می خواهد به مطالعه آسیب ریه در Covid-19 موارد مرگ. شده اند وجود دارد هیچ پیشنهادی تا کنون گفت:" راجیو گاندی دانشگاه علوم سلامت معاونت Dr S Sachidananda.

"این RGUHS به نام برای مطالعه پیشنهاد با بیوپسی ریه ها اما هیچ محقق آمده است رو به جلو برای انجام تحقیقات" در کارناتاکا کمیسیون بهداشت و درمان Pankay Pandey گفت. از مارس 10 وجود داشته است 44 Covid-19 مرگ و میر در کارناتاکا اما هیچ نمونه بافت از ارگان ها از جمله ریه ها و قلب شده اند جمع آوری شده است. کالبد شکافی انجام شد تنها در یک مورد غیر طبیعی مرگ یک Covid-19 بیمار که خودکشی در بیمارستان که در آن او پذیرفته شد.

نمونه ها در پزشکی است که در آن سلول ها و بافت ها در بدن استخراج شده به مطالعه ماهیت بیماری و پیشرفت آن در یک ارگان و یا بدن. پس از شیوع Covid همه گیر مطالعات انجام شده با استفاده از ریه نمونه در بخش هایی از جهان از جمله چین است. یکی از مطالعات به دنبال در بافت ریه از Covid 19 قربانیان — منتشر شده در مجله علمي-پژوهشي علوم طبیعت توسط محققان از Zhongnan بیمارستان از دانشگاه ووهان — نشان داد که تبادل گاز سطوح در ریه ها است که نگه داشتن خون اکسیژن و تسهیل تنفس شدند گسترده آسیب دیده است.

این ICMR که به تازگی منتشر شده "استاندارد راهنمای پزشکی قانونی کالبد شکافی در Covid 19 مرگ و میر در هند" مشخص شده نیاز به تحقیقات بر روی اثرات ناشی از کروناویروس در ریه ها و سایر اندام های بدن انسان است.

یکی از مسائل موثر بر پژوهش در ریه نمونه از coronavirus قربانیان ایمنی است. در کارناتاکا وزارت بهداشت صادر کرد, دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای انجام postmortem آزمون قربانیان Covid-19. آن ایالت که کارشناسان پزشکی قانونی باید رفتار تهاجمی کالبد شکافی تنها در مورد میر افرادی که تست مثبت برای Covid 19.

"این آسان نیست برای به دست آوردن نمونه از بافت ریه در موارد Covid-19 کشته و یک معامله بزرگ از احتیاط باید اعمال توسط پزشکان است. نیز وجود دارد که مسائل اخلاقی مانند اخذ رضایت از خانواده های قربانیان. به عنوان یک نتیجه هیچ کس احتمالا مشتاق به انجام ریه یا دیگر بیوپسی برای مقاصد پژوهشی" یک استاد در بنگلور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات گفت.

با توجه به ICMR را دستورالعمل "پاتولوژی کالبد شکافی برای تحقیقات" اهداف در Covid 19 قربانیان انجام می شود تنها پس از "مناسب اخلاقی ترخیص کالا از موسسه مربوطه" و به عنوان در هر دستورالعمل از ICMR و مقامات بهداشتی. "کسب رضايت آگاهانه و دیگر جنبه های اخلاقی مانند محرمانه بودن احساسات مذهبی و غیره. باید طبق اهداف خاص و روش" ICMR اعلام کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن