CAG درخواست دیوان عالی کشور برای تغییر BCCI اصلاحات اداری

حسابرسی و حسابرس کل هند (CAG) ثبت شده است یک Interlocutory نرم افزار در دادگاه عالی هند درخواست را شامل نمی شو

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

حسابرسی و حسابرس کل هند (CAG) ثبت شده است یک Interlocutory نرم افزار در دادگاه عالی هند درخواست را شامل نمی شود در راس شورای هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) و وابسته به آن به عنوان در هر دادگاه راس به کارگردانی اصلاحات اداری از BCCI.

در حالی که اتخاذ Lodha کمیته توصیه در ماه جولای سال 2016 apex دادگاه حکم داد که یک CAG نماینده است را شامل می شود در راس شورای BCCI و هر دولت عضو ، اما در خود برنامه ثبت شده در جولای 3, CAG درخواست دادگاه راس به "تغییر" پیش از آن به ترتیب با توجه به "CAG است تخصص است ممیزی" و به جای استفاده از CAG برای ممیزی های مختلف کریکت بدن.

"این CAG ممکن است در نظر گرفته شود برای مداخله در امور BCCI/ دولت کریکت انجمن ها تنها با هدف حسابرسی - به صورت معمول به عنوان مثال سالانه و دوسالانه و.... و یا به عنوان و هنگامی که کارگردان محترم این'ble دادگاه" ایالات نرم افزار ثبت شده در جولای 3, دیده هندو.

در حالی که برخی از دولت های انجمن در حال حاضر اجرا اداری اصلاحات BCCI در نهایت شامل یک CAG نماینده در اوج خود شورا در ماه دسامبر 2019. با توجه به CAG نرم افزار "تنها 18" از 35 دولت انجمنها را "درخواست نامزد".

101-صفحه نرم افزار ادعا می کند که هدف از جمله CAG نماینده در BCCI و وابسته به آن تصمیم گیری نشده است خدمت بر اساس دو apex جلسات شورای و سه IPL حاکم بر جلسات شورای در شش ماه گذشته.

"این است که اکثر تواضع فرستاده شده از طرف CAG که با توجه به مشاهدات/ تجربه خود را نامزد برای آخرین بار تقریبا شش ماه (پس از 4-12-2019) این هدف به دنبال به دست آمده توسط این Hon'ble دادگاه نامزدی CAG نماینده شده است به دست آورد به عنوان CAG نماینده بخشی از تصمیم گیری در مدیریت (گرفته شده توسط اکثریت) به جای CAG داشتن یک تابع نظارت بر تصمیمات BCCI; در واقع, CAG شده است مانع از انجام هر گونه ممیزی یا حسابرس گذشته رفت و آمد مکرر و یا حتی مشاوره در هر سازمان از جمله این Hon'ble دادگاه اگر ممیزی BCCI انجام شده توسط خصوصی CAs یا حسابداری شرکت های عادلانه و معقول است. بنابراین قریب الوقوع ضرورت بوجود آمده برای توجه به مسائل مطرح شده و نماز ساخته شده از طرف CAG در حال حاضر نرم افزار" نرم افزار متحده است.

نرم افزار جزئیات است که با وجود اینکه حسابرس از آخرین رفت و آمد مکرر در قانون اساسی را ماده 149 به CAG نماینده در ساختار فعلی شده است به کاهش صرفا یکی از نه رای گیری اعضای BCCI را در راس شورای. آن همچنین می افزاید: از آنجا که BCCI است حسابرسی توسط شرکت های خصوصی به CAG واقعا نمی تواند ورزش قدرت هسته ای آن با وجود دریافت "بیش از 120 شکایت" ادعا بی نظمی های مالی در های مختلف کریکت بدن.

جالب, CAG نامزد Alka البرز Bharadwaj مطرح شده است و چندین اعتراض در دوران کوتاه تصدی به عنوان بخشی از BCCI مدیریت. اخیر او اعتراض آمد هفته گذشته هنگامی که او در اعتراض به جی شاه در ادامه به عنوان BCCI ،

در حالی که BCCI معاون رئیس جمهور Mahim Verma استعفا داد, آقای شاه فرمانی به خدمت خود را واجد شرایط تصدی ماه گذشته قبل از اینکه مجبور به خنک کردن دوره با توجه به اصلاحات اداری. BCCI جمهور Sourav Ganguly برنامه ریزی شده است برای خدمت به یک خنک کننده-دوره پس از این ماه تا پایان.

پس BCCI ثبت شده است نماز در دیوان عالی کشور در مورد اصلاح قبلی آن جهت است که به طور موثر با توجه آقای شاه و آقای Ganguly به ادامه در دفتر حداقل تا اکتبر سال 2022 آقای شاه همچنان به خدمت به عنوان وزیر در حال بررسی درخواست تجدید نظر به دادگاه.

"با در نظر انتظار محترم دیوان عالی کشور جلسه در خنک کردن دوره بند بازسازی از Apex شورای موجه با توجه به پایان دادن به/از آمدن به پایان تصدی معاون رئیس جمهور/وزیر/رئیس جمهور BCCI نیاز به نگهداری می شود به عنوان دستور کار مورد" Bharadwaj نوشت: به دیگر apex اعضای شورا در تاریخ 4 ژوئیه پس از دریافت اخطار و دستور کار برای apex جلسه شورای برنامه ریزی شده در جولای 17.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن