BYGONES قالب

News Tribune, مارس 11, 1980 حدود 150 جنوب شرقی آسیا پناهندگان و حامیان دیروز صورت گرفت, اتوبوس, تور, Duluth

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

News Tribune, مارس 11, 1980

  • حدود 150 جنوب شرقی آسیا پناهندگان و حامیان دیروز صورت گرفت, اتوبوس, تور, Duluth خود را به تازگی شهرستان به تصویب رسید. بیشتر آنها فقط از اردوگاه های پناهندگان و باید آنها بستگی دارد حمایت خانواده ها و کلیساها برای مسکن و غذا و لباس.
  • یک گروه از دانشمندان جلسه در دولوت دیروز گفت: افزایش مصرف زغال سنگ توسط صنایع و تاسیسات می تواند در تشدید این منطقه باران اسیدی مشکل است. دانشمندان ساخته شده پیش بینی های خود را در یک باران اسیدی کنفرانس با حمایت دو دوقلو شهرستانها سازمان محیط زیست.

News Tribune, مارس 11, 2000

  • شانزده مظنون به فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند اوایل دیروز به طور موثر از بین بردن یک سوم از خیابان نمایندگی مجاز و فروش در Duluth, مقامات گفت. دستگیری خفه کردن زمان هروئین و تجارت به شدت کاهش می یابد مقدار کوکائین آمدن به شهر با توجه به دلوت پلیس گروهبان. Dennin Bauers.
  • پت McKone ارشد مدیر American Lung Association of Minnesota, Brian Daugherty, رئيس جمهور از کانال پارک کسب و کار انجمن در ملاقات روز گذشته به بحث در مورد دلوت پیشنهاد ممنوعیت سیگار. هر دو گفت: در این جلسه پربار و که آنها برنامه ریزی برای دیدار دوباره در دو هفته.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب