Bygones: میلیون ها نفر از چادر کرم ظهور 20 سال پیش

News Tribune, ژوئن 4, 1980 معمار نظارت بر ساخت و ساز جدید کارلتون زندان شهرستان گفت: روز گذشته او در حال برر

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

News Tribune, ژوئن 4, 1980

  • معمار نظارت بر ساخت و ساز جدید کارلتون زندان شهرستان گفت: روز گذشته او در حال بررسی اتهامات که از زندان ساخته شده است که نادرست است. دو نفر از کارگران در این پروژه را متهم کرد که ساختمان است و نه سطح و حمایت از پرتوهای ضعیف هستند امن.
  • یک شیلات و حیات وحش ایران گفت: روز گذشته لاروی دریا مارماهی داشت و در سنت لوئیس رودخانه سال گذشته برای اولین بار. او گفت: رودخانه شده بود بیش از حد آلوده برای مارماهی به تخم ریزی قبل از اتمام دلوت را تصفيه خانه فاضلاب در سال 1978.

News Tribune, ژوئن 4, 2000

  • مقامات غول ریج گلف و پیست اسکی و IRRRB به دنبال جدید بالقوه برای ساخت و ساز از یک دوم زمین گلف 18 حفره. اصل پیشنهادی سایت رد شده است چرا که زباله های صنعتی و نشت نفت شد.
  • میلیون ها نفر از چادر کرم پدید آمده از تخم مرغ خود را تودههای شبدر دره و لیکوود شهرستان در این هفته و شروع بلعیدن treetops. کارشناسان می گویند گذشته عمده تهاجم شد و در سال 1989 و در این سال یک گرم تا برای سال آینده عمده آلودگی.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب