Bygones برای مه 7 سال 2020

اخبار تریبون مارس 7, 1980 AMAX Inc. با توجه به بودجه 4.5 میلیون دلار مطالعه است که می تواند در ساختمان 400 م

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون مارس 7, 1980

  • AMAX Inc. با توجه به بودجه 4.5 میلیون دلار مطالعه است که می تواند در ساختمان 400 میلیون دلار زغال سنگ liquification گیاه در سابق ایالات متحده جراحی سایت در مورگان پارک. این تاسیسات که تبدیل زغال سنگ به سوخت متانول را استخدام 400 دائمی کارگران است.
  • فوند دو لک جامعه اعضای باشگاه در حال مخالفت با یک برنامه ریزی غربی اسکله دنباله را از طریق محله خود را, اما برخی از ساکنان حمایت از این پروژه است. نه مایل دنباله آغاز خواهد شد در نزدیکی دلوت وحش و اجرا در امتداد سنت لوئیس رودخانه به اتاق Grove Park.

اخبار تریبون May 7, 2000

  • نلسون رفت و آمد مکرر در جرثقیل دریاچه خواهد بود که میزبان سایت برای آخر هفته آینده 2000 مینه سوتا فرماندار ماهیگیری بازکن. فرماندار تگزاس Jesse Ventura را به سبک هالیوود محبوبیت انتظار می رود که به فریب بیش از 300 نفر به بازکن از جمله رسانه ها از عنوان دور به عنوان ژاپن است.
  • حدود 1000 Lutherans از بیش از 350 کلیساها همگرا در Duluth, سرگرمی, مرکز همایش دیروز برای یک جلسه مشترک. این اولین بار بود که در شمال شرقی مینه سوتا کلیسایی و کلیسایی غرب ویسکانسین ترکیب برای مجمع.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب