Bygones برای مه 26, 2020

اخبار تریبون مه 26, 1980 مینه سوتا رژیم صهیونیستی. Al Quie و 15 دستیاران باز دو روز "سرمایه برای یک روز" برن

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

اخبار تریبون مه 26, 1980

  • مینه سوتا رژیم صهیونیستی. Al Quie و 15 دستیاران باز دو روز "سرمایه برای یک روز" برنامه فردا در برینرد و بمیجی منطقه است. برینرد شورای شهر هنوز هم عصبانی در مورد فلوراید بحث اکراه تمدید آن دعوت رای 4-3.
  • شرایط آب و هوایی مطلوب در حال کمک به آتش نشانان آنها به عنوان نبرد برای کنترل مواج آتش سوزی جنگل ها در این استان شمال غربی وینیپگ. پیش بینی آب و هوا می گویند باران سنگین به اندازه کافی برای کمک به وضعیت آتش سوزی باید پوشش بسیاری از استان تا اواسط هفته.

اخبار تریبون مه 26, 2000

  • اعضای برتر فراخوان کمیته ثبت دادخواست دیروز خواستار به یاد بیاورید از 6 منطقه شهر, عضو شورای فرانک Noland. این طومار به شرح زیر شبیه تلاش برای به یاد بیاورید شهردار مارگارت Ciccone و منطقه 10 عضو شورای شهر پل Grymala جونیور
  • رای دهندگان در کارلتون منطقه مدرسه در این هفته شکست خورده $16.3 میلیون رفراندوم با رای 959-300. پول را اجازه داده اند این منطقه برای اضافه کردن به جنوب تراس مدرسه ابتدایی و به ساخت دبیرستان در کنار جنوبی تراس.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب