Bygones برای مارس 16 سال 2020

اخبار تریبون مارس 16, 1980 جان Pawlak, Duluth, منطقه, مهندس, برای, بخش مینه سوتا گفت: دیروز پسوند I-35 را از

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون مارس 16, 1980

  • جان Pawlak, Duluth, منطقه, مهندس, برای, بخش مینه سوتا گفت: دیروز پسوند I-35 را از طریق مرکز شهر دولوت تکمیل خواهد شد با وجود زودتر گزارش خود را لغو. Pawlak گفت که تمدید شد به اشتباه شامل یک لیست از پروژه های قطع می شود.
  • شرکت کارگیل, Inc. به طور دائم خود را, آسانسور, C صادرات ترمینال امروز و کاهش عملیات در آن باقی مانده دلوت صادرات ترمینال. نماینده شرکت گفت: دیروز حجم دانه برای صادرات شده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد چرا که از اتحاد جماهیر شوروی دانه تحریم.

اخبار تریبون مارس 16, 2000

  • پنجاه Northland مادرانی که بازگشت و روز گذشته از میلیون مامان مارس در واشنگتن, DC هستند و تعهد به ادامه کار خود را برای آنچه که آنها را امن تر saner قوانین اسلحه. گروه سوار یک اتوبوس به مدت دو روز مستقیم به شرکت در ماه مارس است.
  • نتایج دیروز منتشر شد نشان می دهد دانش آموزان در بسیاری از شمال مینه سوتا مدارس انجام شده در بالا به طور متوسط دولت در استانداردهای اولیه نوشتن ، منطقه ای 36 50 دبيرستان افتخار عبور نمرات در و یا بالاتر از متوسط دولت از 86 درصد است.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب