Bursack: دیرین مراقبان می تواند احساس آواره در طول COVID جداسازی

کارول عزیز: من زندگی می کنند در نزدیکی من مادر شده اند و او مراقب برای سال. مشکل من این است که من یک بازنشسته

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

کارول عزیز: من زندگی می کنند در نزدیکی من مادر شده اند و او مراقب برای سال. مشکل من این است که من یک بازنشسته تک خواهر است که در نیویورک زندگی می کنند. پس از شیوع ویروس آغاز شده و او تصمیم گرفت به حرکت به عقب به آلاباما به زندگی با مادر و مراقبت از او را. درست است ؟ پس من یک خانواده هستم و یک پرستار خودم آن را واقعا خوب است از نظر ویروس.

چه صدمه زدن به من حسادت است. خانواده من نزدیک است و من و خواهرم همراه بسیار خوبی است. من نمی خواهم به او بگویم چه احساسی دارم. من درک می کنم که او حق است و این است مشکل من, اما من می تواند تنها دیدن مادر در حیاط بنابراین من احساس می کنم از سمت چپ و نه مفید. چگونه می توانم مقابله با این احساسات خرده? — PT.

عزیز PT: توجه داشته باشید شما من را لمس عمیق. در حالی که احساسات خود را در حال عادی شما باید این بینش را به می دانم که آنها در حال کردن آهنگ. در آن طول می کشد یک فرد به خود را تشخیص کاستی ها و مقابله با آنها را بدون سرزنش دیگران بنابراین شما باید تحسین من.

مرتبط:

به یاد داشته باشید که احساسات خوب نیست یا بد. آنها به سادگی وجود داشته باشد. آن می تواند کمک به شما را به تمرکز در درون این واقعیت است که مادر خود را که خواهر خود را از پدر و مادر به عنوان به خوبی به عنوان مال شما. این به نظر می رسد بدیهی است, اما آن را آسان برای فراموش کردن در سطح آگاه هنگامی که شما قرار داده ایم تا این حد از زندگی خود را به پدر و مادر مراقبت.

کار بودن واقعا خدا را شکر که خود خواهر و مادر خود را در حال حاضر باید وقت با ارزش با هم حتی اگر آن را به شما طول می کشد زمان برای به دست آوردن وجود دارد. شاید آن می تواند کمک کند اگر شما گفت خواهر خود را چگونه شما احساس می کنید prefacing این کار را با اجازه دادن به او را می دانم که چقدر شما را در درک آنچه که او انجام داده است برای کمک به خانواده و حفظ و مادر خود را امن است. اجازه دهید او را می دانم که در صف مقابل شما ناراحت هستند با این احساسات و هیچ بخشی از این تقصیر او است.

بحث با این ایده که اضافی خارج بازديد فقط با شما و مادر خود را کمک خواهد کرد. حتی اگر شما نمی توانید در آغوش مادر خود و توان جسمی نزدیک تنها با داشتن برخی از یکی در یک زمان می تواند به شما کمک کند ارتباط مجدد با او را در راه است که شما طبعا نیاز است.

در ضمن COVID-19 وضعیت همچنان در شار. برخی از مراقبان در حال حاضر قادر به جسمی ارتباط مجدد با خود عزیزان. اما کار خود را می کند و شما را در خطر ابتلا بنابراین ممکن است برخی از زمان قبل از شما می توانید به راحتی در تماس نزدیک با مادر خود را بدون افزایش شانس خود را از عفونت است. از آن خواهد شد تا به شما برای ارزیابی خطر آن به عنوان بهترین شما می توانید.

خانواده مراقبت پیچیده و اغلب کثیف. اگر شما یک کشیش, کشیش یا روحانی یکی دیگر از مشاور که شما با آنها راحت هستند, شما می توانید با آنها صحبت کنید. و یا شما می توانید ببینید یک پرداخت می شود مشاور.

نکته اصلی این است که نمی تواند در سخت خود را به عنوان شما رشد می کنند به رسمیت شناختن است که در نهایت شما به احتمال زیاد خواهد شد به اشتراک گذاری مراقبت با خواهر خود را. شما صدا مانند یک فرد با بینش برای انجام این کار با فضل.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن