Bursack: در مراقبت از حافظه در حال حاضر یک دختر

کارول عزیز: من شوهر که به زوال عقل در زندگی تسهیلات زندگی کمک برای کمتر از یک سال. حرکت دردناک بود برای من ام

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

کارول عزیز: من شوهر که به زوال عقل در زندگی تسهیلات زندگی کمک برای کمتر از یک سال. حرکت دردناک بود برای من اما من دیگر نمی تواند او را امن نگه دارید در خود من. من بازدید روزانه فرد تا COVID-19 مستند و ما تا به حال روزانه مجازی بازدیدکننده داشته است پس از آن. من قادر به دیدن او در خارج از منزل و او به نظر می رسید خوب است. او نمی دانست من اما که تا به حال اتفاق افتاده است قبل از این مستند.

چه لطمه می زند این است که من به تماشای او راه رفتن به عقب به داخل ساختمان یک زن ساکن پیوست و آنها راه می رفت در دست. وقتی که من یک پرستار در این مورد گفت که این زن جدید خود را "،" او به من اطمینان داد که این نوع از چیزی که مشترک است چرا که مردم در بعد از مرحله آلزایمر و دیگر به یاد داشته باشید و یا درک بودن ، او گفت که این بیماری هیچ ربطی به با من. من آن را دریافت کند اما آن لطمه می زند! چگونه می توانم تنظیم کنم ؟ DW.

عزیز DW: من خیلی متاسفم! این یکی از دردناک تر تنظیم برای شما در میان بسیاری دیگر.

برخی از دیدگاه ممکن است کمک به شما احساس بهتر است. ساندرا روز اوکانر که در سال 2006 پا به پایین از موقعیت خود به عنوان زن اول دیوان عدالت به منظور مراقبت از شوهرش جان که تا به حال طراحی و توسعه بیماری آلزایمر.

در اواخر سال 2007 اخبار شکست در مورد این واقعیت است که جان که می خواهم نقل مکان کرد به تسهیلات زندگی کمک نزدیک به دو سال قبل تا به حال به تازگی یک "دوست" که شرکت ساخته شده و او را خوشحال. اوکانر را که خانواده شد, سخنگوی, گفت: در مصاحبه های متعددی که اوکانر بود خوشحالم که او را قبلا شوهر محزون خوشحال دوباره. که به اندازه کافی برای او.

آیا قلب او صدمه دیده است ؟ من مطمئن هستم که آن را انجام داد. در عین حال او قابل درک است که این رمان تا به حال هیچ چیزی برای انجام با 55 سال از عشق است که او و همسرش به اشتراک گذاشته بود.

مقالات مرتبط:

من مربوط به این داستان چون به بهترین دانش من قبل از این اعلام این موقعیت نگه داشته شده و تحت کاری ادامه داده اند به احتمال زیاد به دلیل آنها در نظر گرفته شدند شرم آور است. به عنوان اغلب اتفاق می افتد که کسی شناخته شده عمومی می رود با قبلا مشکل پنهان سالم گفتگوی ملی در نهایت رخ داده است. این گفت و گو باز کمک دیگر همسران درک در قلب خود را که چنین عاشقانه بی گناه بودند و به سادگی بخشی از یک روند بیماری است که ویرانگر در راه های بسیاری.

یک مسئله مشابه است که به احتمال زیاد به عنوان گسترده اگر نه بیشتر از آن زمانی است که یک مرد متاهل که زندگی با زوال عقل تماس فعلی خود را مرد متاهل با نام یک فرد از یک رابطه گذشته. من شنیدم از چند نفر که تا به حال برای آمدن به شرایط با این نوع از درد عاطفی.

شما به عنوان اظهار داشت: DW دانستن آنچه که در پشت شوهر خود رفتار نمی کند و معنی آن را نمی کند به شما صدمه دیده است اما درک می تواند کمک به شما در مقابله. من می خواهم نشان می دهد که اگر شما در حال حاضر نیست حضور زوال عقل مراقب گروه پشتیبانی شما پیوستن به یک. حمایت از دیگران در مواجهه با مسائل مشابه به شما کمک خواهد کرد که شما کار می کنند از طریق این و دردناک دیگر تغییرات است که شما را در ادامه به صورت.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب