ساخت جهانی فشار بر چین نگه داشتن مذاکرات در رفتن: ex-دیپلمات

نوشته شده توسط Manraj Grewal Sharma | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 1:42:40 am در

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manraj Grewal Sharma | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 1:42:40 am
india china, india china border dispute, india diplomats در پنجاب صنعتی hub Ludhiana تولید کنندگان گفت که برای مبارزات انتخاباتی به واقعا تاثیر آن نیاز جدی سیاست های مداخله از دولت است.

هند باید ساخت تا فشار بین المللی بر چین هر دو از لحاظ سیاسی و اقتصادی در حالی که کار به سمت حل Galwan دره بن بست سابق دیپلمات ها گفته اند.

خواستار این بن بست یکی از بزرگترین چالش های مواجه شده توسط NDA دولت K C سینگ یک دیپلمات سابق گفت: این تماس ها به صورت کامل تجدید نظر از هند به چین سیاست. G Parthasarthy یک دیپلمات سابق و استراتژی کارشناس گفت: چین را اشغال Galwan دره دارای پیامدهای ژئوپولیتیک و ما در یک مسافت های طولانی.

تشریح آن ساعت نارندرا نهرو لحظه از سال 1962 سینگ گفت: چین برنامه ریزی شده است این حمله در حالی که اما هند به نظر می رسد که گرفتار شده است ،

"در ماه اوت گذشته چین اعتراض به ماده 370 abrogation که منجر به اطلاع رسانی Ladakh مرزها در ماه های سپتامبر و ناراحت سه همسایه از جمله نپال. ما نادیده گرفته اولین علائم هشدار دهنده. در سپتامبر ساعت با حضور 'پرونده مودی' در هوستون است که حاکی از ما رو به رشد روابط با آمریکا. این بود که توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به هند در ماه مارس. سپس به دنبال همه گیر و رو به رشد جهانی کر در برابر چین به رهبری تهمت که آن را به نام ووهان ویروس. باید آن را به یک جای تعجب است که PLA با وجود همه گیر در هندوستان نفوذ در نقاط مختلف در سراسر لاک در Ladakh گفت:" سینگ.

در حالی که سابق فرماندهان نظامی را رد هر گونه مقایسه با کرگیل تاخت و تاز سینگ گفته است که بدتر از کرگیل. "بر خلاف کرگیل که در آن پاکستانی ادعا مزاحمان نمی شد سربازان خود را ، نیروهای نظامی در Galwan با سلاح های سنگین. در حالی که پاکستان مزاحمان در تلاش بودند برای تسلط بر له ارتفاعات در اینجا آنها در حال تلاش به دنبال تسلط بر هند جاده جدید به Daulat التماس Oldie علاوه بر بحرانی قراقروم منتقل می کند."

Parthasarthy گفت: بسیار عصبی هند نزدیک عکاسی چانه از طریق توسعه زیرساخت ها است. "این است که از طریق این لینک که بسیاری از منابع جریان به بلتستان" او اشاره کرد.

خواستار چین ادعا می کنند در Galwan ولی ریاکارانه Parthasarthy گفت: این بخشی از هند و پس از آن هند است. "ما تاسیس یک پست وجود دارد در سال 1962."

سینگ گفت: رئیس جمهور چین های چندگانه ممکن است انگیزه های پشت این حرکت از جمله تمایل برای منحرف کردن اذهان از اجتماعی و اقتصادی داخلی پریشانی. او بازگو چگونه بسیاری از چینی توافق با هند بود و همزمان با رکود اقتصادی. "آنها ضربه دیوار در سال 1989 به دلیل تحریم ها که به دنبال کشتار تیان آن من پس از آن اقتصاد آهسته در 1989-1990 است و به همین دلیل آنها متمایل به سال 1993 و 1996 توافق."

سینگ گفت: چین نیز با ناراحت هند تمایل برای به دست آوردن تاکتیکی و استراتژیک مزیت ارتقاء زیرساخت های آن و می خواهد برای متوقف کردن هند از انجام آن است.

"چین است که با احتیاط از هند در حال ظهور اتحاد با دیگر ملل نیز هست. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ما نمی خواهیم یک G-7 اما یک D-10 است صحبت از چهار به علاوه شامل دیگر دموکراسی از اقیانوس هند و آرام در کنار اعضای حاضر ژاپن و استرالیا و هند و آمریکا. من به رهبری اولین جلسه در سال 2007 به عنوان وزیر اضافی. در سال 2017, طرح احیا شد در سطح وزرا," Singh اضافه شده است.

اشاره به این که abrogation از 370 مقاله به چین یک فرصت برای تحکیم نیروهای برابر هند سینگ گفت: یک کشور سیاست داخلی نمی تواند خود را در دستور کار دارد و پیوند بین سیاست داخلی و روابط بین المللی. این abrogation کار به نفع چین با گرفتن دو همسایه در برابر ما, او گفت:. "آنها موفق به بهره برداری از نپال و نگرانی است. پس مزاحم به لاداخ خود را در سمت چپ پهلو است خشمگین نپال و به حق خود را اجرا می شود CPEC از طریق گلگت بلتستان شمالی حاشیه در حال حاضر ضد هند و پاکستان است."

در راه رو به جلو Parthasarthy گفت: "ما در یک مسافت های طولانی. وجود دارد به هیچ وجه آسان."

در پنجاب سانتی متر سروان Amarinder سینگ تماس را به یک خط سخت در چین Parthasarthy بود که ارتش کاپیتان ارسال شده در پتهنکت در طول سال 1965 جنگ زمانی که Amarinder بود گفت: "من هرگز نمی توانم تقصیر او است. او صحبت کردن در غم و اندوه در مرگ بسیاری از مردان است."

سینگ گفت: دولت باید برای جلوگیری از یک واکنش عاطفی. "ما نباید به دنبال فوری عذاب واقعی یا پیش بینی. دولت معضل امروز این است که چگونه به نگه داشتن آن بیش از حد-ملی پایه بیمار و نه baying چینی, خون, در حالی که تهیه یک مخلوط نظامی و دیپلماتیک و فشار اقتصادی. همانطور که برای Galwan دره وضع موجود غیر قابل قبول است و ملت آن را رد. ما نیروهای دفاع باید برای کرگیل دوم اگر چین نمی خرد شدن."

"همچنین ببینید که در آن چین آسیب پذیر است. طرح چیزی که در آن ما یک مزیت است," او اضافه شده است.

هر دو دیپلمات سابق بر نیاز به ساخت داخلی و بین المللی و اجماع در این مسئله است. Parthasarthy گفت: "ما باید برای ابراز نارضایتی به آنها در سطح بین المللی. آنها شده اند قلدری بسیاری از کشورها در آسیا است. با توجه به تکبر رفتار خود را آن زمان هند پیوست دیگران در گفتن چین در مورد غیر قانونی از آن رفتار می شود آن را تصرف خاک در Ladakh ویتنام و یا در فیلیپین است."

Parthasarthy با اشاره به اینکه چین شده است بسیار عصبی مورد سرزنش برای کوروناویروس. "ما باید فشار را بر روی آنها. آنها نمی توانند خوردن موش و خفاش ها و سپس قرار دادن تمام بشریت را به درد و رنج و تظاهر آنها هیچ مسئولیت."

ساخت یک مورد قوی برای قرار دادن فشار اقتصادی در چین سینگ گفت: "ممکن است چین از خرد شدن اگر کسب و کار حرکت به دور از بازارهای خارج از کشور هستند را تحت تاثیر قرار و آنها را قادر به حفظ نرخ رشد بالا است."

هشدار می داد که چین قصد ندارد برای 10 سال اما برای 100 بر خلاف هند که در آن دولت فقط فکر می کنم از بعد از انتخابات او با تاکید بر اهمیت خروج از درب عقب باز به صورت منظم عقب نشینی چین بدون از دست دادن چهره است.

هر دو دیپلمات به نام برای تشویق گفت و گو است. به عنوان سینگ قرار داده و آن را "نگه داشتن مذاکرات برای رفتن محاسبه که آیا تاخیر و زمستان ما را تحت تاثیر قرار و یا چین ، اما زمان باید اجازه نمی دهد چین به سخت دفاع انتخابی به عنوان من مطمئن هستم که آنها مجدد موقعیت به عنوان مثال برخی از مکان های که آنها واقعا می خواهید برای استراتژیک تسلط."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب