'Broady شما یک افسانه': Yuvraj میاد استوارت گسترده و طرفداران می پرسد به فراتر از شش sixes

هند سابق همه طفیلی Yuvraj Singh روز چهارشنبه doffed کلاه خود را به استوارت گسترده 13 سال پس از نزدیک به آوردن

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

هند سابق همه طفیلی Yuvraj Singh روز چهارشنبه doffed کلاه خود را به استوارت گسترده 13 سال پس از نزدیک به آوردن در مورد پایان پیش از موعد به انگلستان pacer حرفه ای با شش sixes در بیش از.

در روز سه شنبه پهن شد فقط هفتم کاسه و چهارم بادپا به 500 درها در تست کریکت.

34-در سال های گسترده رسیده نقطه عطف زمانی که او را رد کرد و غرب هند' Kraigg Brathwaite در پنجمین روز از تصمیم گیری سوم آزمون در منچستر.

Yuvraj به توییتر گرفت به درخواست طرفداران خود را به تحسین انگلیسی کار سخت و دستاوردهای.

"من مطمئن هستم که هر وقت من نوشتن چیزی در مورد @StuartBroad8 مردم مربوط به او ضربه برای 6 sixes! امروز من درخواست همه طرفداران من به تحسین آنچه که او به دست آورد! 500 تست درها شوخی نیست - در آن طول می کشد کار سخت و فداکاری & تعیین. Broady شما یک افسانه! کلاه خاموش" Yuvraj توییتی.

گسترده بود و تنها در سال دوم خود را در کریکت بین المللی که Yuvraj معروف او را در زمان از هم جدا در یک جهان T20 بازی در دوربان در سپتامبر 2007.

گسترده اعزام شد تا به مدت شش sixes در 19th بیش از هند نوبت به عنوان Yuvraj شتافت به پنجاه و فقط 12 توپ که هنوز به عنوان سریع ترین نیم قرن در فرمت T20

India's Yuvraj Singh slams his 4th 6 off England's Stuart Broad at Kingsmead Stadium in Durban, 19 September 2007 during the Twenty20 cricket world championship match.

هند Yuvraj Singh, انتقاد شدید خود را 4 6 خاموش انگلستان استوارت گسترده در Kingsmead ورزشگاه دوربان, 19 سپتامبر 2007 در طول Twenty20 قهرمانی جهان کریکت بازی. | عکس های اعتباری: AFP

 

از آنجا که فراموش شدنی شب در Kingsmead گسترده در رفته به بازی 140 آزمون 121 ODIs و 56 T20Is برای انگلستان کیسه 744 بین المللی درها در سراسر فرمت های.

این دو به اشتراک گذاری یک ارتباط صمیمی.

زمانی که Yuvraj به نام زمان خود را حرفه ای بین المللی گسترده ارسال شده یک عکس از این دو با عنوان "لذت بردن از بازنشستگی افسانه @yuvisofficial."

با 589 درها گسترده است دیرین سرعت همکار جیمز اندرسون منجر سریع پرتاب' بسته به دنبال گلن مک گراث (563), کورتنی والش (519) و گسترده (501).

چرخش افسانه Muttiah Muralitharan سران کلی شمارش با 800 تست درها پیش از Shane Warne (708) و آنیل Kumble (619).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب