برزیل فوتبال می تواند راه اندازی مجدد در ماه ژوئن می گوید بدن حاکم

برزیل فوتبال می تواند راه اندازی مجدد در پایان ماه ژوئن دبیر کل کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) به رویترز گفت د

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

برزیل فوتبال می تواند راه اندازی مجدد در پایان ماه ژوئن دبیر کل کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) به رویترز گفت در روز سه شنبه حتی اگر تعداد coronavirus موارد است که هنوز هم در حال افزایش در جنوب امریکا سخت ترین ضربه ملت است.

والتر فلدمن گفت: بازگشت به عمل در بوندسلیگا آلمان که در آن نه دسته اول بازی شد و بازی آخر این هفته پس از دو ماه وقفه بود یک مثال مثبت برای فوتبال جهان.

"لازم بود به توقف و بازگشت امکان پذیر است" فلدمن گفته رادیو فردا در مصاحبه. "این چیزی است که ما یاد گرفتیم از بازگشت از فوتبال در آلمان است. آلمان نشانه ای بزرگ است."

"درهای باز در باز در ماه های ژوئن و من هیچ شکی ندارم که در ماه ژوئن با بازگشت آموزش پایدار پروتکل ها و شانس انعطاف پذیری توسط مقامات بهداشتی فوتبال می تواند بازگشت با محدودیت" فلدمن گفت. برخی از برزیل تیم شروع دوباره آموزش با قهرمان فعلی Flamengo یادآوری بازیکنان در روز دوشنبه.

این نکته مثبت یک روز پس از برزیل به کشور با سومین شماره از تایید عفونت در پشت, ایالات متحده و روسیه است.

برزیل ثبت یک رکورد 1,179 coronavirus مرگ و میر در روز سه شنبه, با توجه به وزارت بهداشت و اعلام کرد در مجموع 271,628 موارد است.

برزیل مسابقات قهرمانی کشور بودند به حالت تعلیق در ماه مارس و با توجه به پایان ماه آوریل است.

ملی لیگ برنامه ریزی شده بود به لگد کردن در اوایل ماه مه و در پایان ماه دسامبر اما فلدمن اذعان کرد این سال لیگ فصل می تواند به اجرا 2021.

هر راه اندازی مجدد خواهد به احتمال زیاد اتفاق می افتد بدون طرفداران در حال حاضر و با همه یکسان اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های است که طرفداران دیدم در آلمان بیش از آخر هفته نیز در محل او اضافه شده است.

تمام آمریکای لاتین را حرفه ای فوتبال لیگ متوقف شد به جز نیکاراگوئه اگر چه کاستاریکا در لیگ بود که با توجه به راه اندازی مجدد در روز سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب