بمبئی HC می پرسد NMMC برای لیست دنده محافظ توزیع به کارکنان

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:27:01 pm دادگاه همچنین

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:27:01 pm
Bombay high court, india lockdown, coronavirus, ppe kits, PPE kits cost, Mumbai news دادگاه همچنین خواسته های مدنی بدن بتواند از آن شرکت و در چه قیمت چرخ دنده محافظ خریداری شد و چگونه اغلب آنها جایگزین و یا پر.

به دادگاه عالی بمبئی در روز سه شنبه به کارگردانی Navi Mumbai Municipal Corporation (NMMC) به فایل استشهاد لیست جزئیات توزیع تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), N-95 ماسک صورت, دست, دستکش, دست عفونی شده به ارائه خدمات ضروری کارگران در پی COVID-19 بیماری همه گیر. این شامل قرارداد کارگران برای مدیریت مواد زائد جامد, راه تمیز کردن و روز به روز حمل و نقل از زباله است.

دادگاه همچنین خواسته های مدنی بدن بتواند از آن شرکت و در چه قیمت چرخ دنده محافظ خریداری شد و چگونه اغلب آنها جایگزین و یا پر.

عدالت S J Kathawalla گذشت منظور روز سه شنبه در یک دادخواست در زمینه بهداشت و سلامت کارگران مدنی بدن با اشاره به اینکه چگونه هزاران نفر از آنها کار کرده اند هر روز در این مستند بدون هیچ گونه محافظ دنده. علاوه بر آن ارائه شد که نازدار رویکرد مقامات تا به حال منجر به چند کارگر در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 با بیش از 24 نفر قرار داده شده در زیر صفحه اصلی قرنطینه و قرنطینه امکانات.

حکم درخواست ثبت شده توسط Samaj Samata Kamgar Sangh به دنبال محافظ دنده یک کمک هزینه روزانه 300 تومان و بیمه به حدود 6277 خدمات ضروری کارگران از جمله 3261 در مدیریت مواد زائد جامد در سراسر 92 مکان از جمله راه تمیز کردن و روز به روز حمل و نقل از زباله است.

در مورد 693 کارگران شاغل در وزارت بهداشت و درمان در سراسر چهار بيمارستان در Navi Mumbai از جمله کسانی که در سلامت شهری پست ها و تمیز کردن وظیفه این درخواست اعلام کرد. در حالی که بدن مدنی ارائه بیمه از 50 تومان lakh به کارگران خود را که می میرند از COVID-19 و همچنین به عنوان کمک هزینه روزانه 300 تومان به خط مقدم کارگران همان امکانات باید به ارائه قرارداد کارگران تقاضای خواست.

طرفداران Bhavesh Parmar, Rahul Gaikwad و نیکیتا Abhyankar برای درخواست اتحادیه های فرستاده شده, "کارگران مجبور به رسیدگی به زباله و مواد زائد جامد با دست خالی و با ارائه نشده است هر آب برای تمیز کردن دست و پای خود را در طول روز. با وجود این کارگران تخلیه خدمات ضروری شده اند و به طور منظم گزارش به کار آنها ندارد و با ارائه هر گونه حمایت از COVID-19 و به شدت در معرض ابتلا به این بیماری کشنده است."

مدافع Sandeep Marne برای شهرداری شرکت اعلام کرد که تجهیزات حفاظتی ارائه شده از زمان به زمان به همه کارگران و به دنبال زمان به دستورالعمل ها را به اطلاع دادگاه به زمانی که امکانات گذشته ارائه شده است.

پس از شنیدن ارسالی نیمکت ابراز نگرانی از وضعیت اسفبار کارگران و کارگردانی مدنی بدن به فایل پاسخ به درخواست تنظیم کردن تعدادی از تجهیزات حفاظتی وجود دارد در اختیار قبل از اعلام مستند و پس از آن اضافات همراه با جزئیات فروپاشی توزیع پس از آن.

کارگردانی مقامات به ارائه گزارش سفر معاون شهرداری کمیسر مدیریت مواد زائد جامد به حضور سایه از کارگران به دادگاه ارسال شده بیشتر شنوایی در مارس 14.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب