BJP اعتراف به قتل دموکراسی " می گوید کنگره

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 1:29:33 pm راجستان وزیر Ashok Gehl

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 1:29:33 pm
rajasthan government crisis, congress audio tapes, rajasthan congress audio tapes, bjp cbi probe audio rapes, rajasthan rebel mlas, pawan khera راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون سابق Sachin خلبان.

در پاسخ به زعفران حزب تقاضا برای یک نوبت به پروب به "شنود تلفن" از رهبران سیاسی در راجستان کنگره در روز شنبه گفت که BJP در حال حاضر بستری برای نقش خود در "قتل دموکراسی" اما خود را تنها شکایت این است که "چرا ما ثبت و ضبط مشروع است."

"همه ما شاهد بیش از این در هفته گذشته در روز روشن قتل دموکراسی بودن تلاش های بی جی پی در راجستان. هر روز یک لایه جدید می آید, افشای لینک مستقیم از بی جی پی در ایجاد نوعی بحران است. بی جی پی در حال حاضر بستری برای نقش خود را در قتل دموکراسی در راجستان. تنها شکایت این بود که زمانی که ما قتل, چرا ما گرفتن ثبت شده و اگر ما ثبت شد و آن را قانونی" کنگره سخنگوی Pawan Khera گفت: گفت: در یک جلسه.

Khera گفت: "مانند این است که یک قاتل و گفت که شاهد که دیدم من ارتکاب قتل و رفت آگاهانه پلیس.. نمی او نقض حریم خصوصی من زمانی که او peeped به اتاق زمانی که من در ارتکاب جرم است."

"وقاحت از این پذیرش نیز بسیار تکان دهنده است. آنها نگران این واقعیت است که آنها گرفتار قرمز دست. آنها نگران این واقعیت است که چرا آنها گرفتار شده است. آن قانونی است ؟ " او گفت:.

این کنگره گفت: این واقعیت است که هاریانا پلیس متوقف شد یک تیم از SOG از راجستان که رفت به Manesar به جمع آوری نمونه صدای ضبط شده از وزرا و MLAs گفته های درگیر در این به اصطلاح نوار صوتی نشان داده است نقش BJP.

"برای اولین بار در تاریخچه پلیس ایالت دیگر فعال مسدود راجستان SOG تیم از جمع آوری نمونه صدای ضبط شده و بی سر و صدا و مخفیانه تضمین تمام MLAs فرار از پشت درب هتل. بی جی پی آشکارا سوء استفاده از موقعیت رسمی خود را ماشین آلات در منهر لعل خطار را هاریانا برای خنثی کردن مداوم بررسی," او گفت:.

"به چه دلیل است که Sachin خلبان تراست هاریانا پلیس بیش از راجستان پلیس ؟ ما می خواهیم به دانستن است. از یک طرف جشن وکلا نزدیک به BJP در حال تلاش برای اثبات در دادگاه از قانون در راجستان که خلبان و تمام MLAs بخشی از حزب کنگره و از سوی دیگر این MLAs را حفاظت از هاریانا پلیس و تحت حفاظت را امتحان کنید و فرار از هتل که راجستان تیم پلیس می رسد به صدای نمونه. اگر شما بخشی از این کنگره به همین دلیل شما در حضانت BJP حکومت دولت ؟ به ما گفته شده تلاش شده به آنها را به یکی دیگر از BJP حکومت ایالت کارناتاکا" او گفت:.

"همه این حقایق به عنوان یک شگفتی برای کسانی که هنوز هم می خواهید به این باور چه می شود گفت: در دادگاه. تمام MLAs در برابر آنها وجود نداشت و شاه نیز تلاش برای فرار از عقب دروازه هتل. این باعث می شود آن را عمیقا روشن است که این یک بی جی پی عملیات. BJP است و نه انکار آن را ندارد. در واقع آنها در حال اعتراف به آن است. تنها شکایت این است که چرا ما ثبت و ضبط قانونی," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب