بحار می گوید: 20 lakh به بازگشت مرکز برنامه Shramik قطار افزایش

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary , Avishek G Dastidar , Santosh سینگ | New Delhi, Patna | به روز شده: May 2

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary , Avishek G Dastidar , Santosh سینگ | New Delhi, Patna | به روز شده: May 20, 2020 7:03:59 am
زمانی که Shramik ویژه آغاز شده در مارس 1, دستورالعمل گفتند که کار در این "درخواست" و "رضایت" از "دریافت" دولت و خواهد بود وجود دارد بدون توقف در بین. (عکس: توییتر/ @SWRRLY)

به عنوان مرکز تحت فشار قرار دادند به کار بیشتر Shramik ویژه' آموزش برای رشته کارگران مهاجر بیهار دولت گفت: این امر بازگرداندن بیش از 20 lakh مهاجران در حدود 800 قطار بیش از چند روز آینده.

"از هم اکنون در 100 ویژه قطار اجرا خواهد شد روزانه به بازگرداندن مهاجران به Bihar. پس از توافق بین بیهار و دولت مرکزی در مجموع 800 قطار را به کار گیرند به بازگرداندن بیش از 20 lakh مهاجران" بیهار معاون وزیر Sushil Kumar Modi توییتی.

پس از آغاز این مستند بیش از 8 لاخ کارگران مهاجر بازگشته اند به Bihar. دولت و مقامات دولتی گفته اند که آنها نمی باید امکانات کافی برای تست و یا quarantining چنین اعداد بزرگ.

خواندن در روز قبل از لغو متحده' رضایت MHA خواسته متحده به مصادره قطار بیشتر برای مهاجران

پیش از آن در روز, مرکز روشن ساخته است که رضایت متحده و اتحادیه سرزمین (UTs) دیگر نمی خواهد مورد نیاز برای اجرای Shramik ویژه.

این راه آهن همچنین اعلام کرد که 200 منظم غیر AC قطار خواهد عمل روزانه از ژوئن 1 همانطور که در جدول زمانی. در حالی که مسیرهای هنوز در حال نهایی شدن این احتمال وجود دارد که این قطار را اجرا خواهد کرد بین شهرهای با جمعیت مهاجر مانند سورت احمدآباد دهلی و حیدرآباد و کشورهای مانند اوتار پرادش و بیهار که خانه را به بسیاری از این کارگران مهاجر.

زمانی که Shramik ویژه آغاز شده در مارس 1, دستورالعمل گفتند که کار در این "درخواست" و "رضایت" از "دریافت" دولت و خواهد بود وجود دارد بدون توقف در بین.

بخوانید| مهاجران در بحار نشان می دهد بالا مثبت: 1 در 4 تست از دهلی نو

اما در آن جدید دستورالعملهای عملیاتی استاندارد (standard operating procedures) ارسال به ایالات, وزارت امور (MHA) گفت: "جنبش Shramik قطار ویژه باید مجاز توسط وزارت راه آهن در مشورت با وزارت امور". قطار برنامه از جمله متوقف می شود و مقصد باید نهایی توسط وزارت راه آهن "بر اساس الزامات متحده/ UTs".

نقش متحده و UTs محدود شده است و برای تعیین گره مقامات و ساخت ترتیبات برای دریافت و یا ارسال از کارگران مهاجر.

تصمیم می آید در این زمینه از مرکز بدخشان که برخی از مخالفان حکومت متحده شد و نه اجازه می دهد بیشتر قطار را اجرا کنند.

"در دو روز آینده, راه آهن هند دو برابر خواهد شد و تعداد Shramik قطار ویژه به 400 در هر روز است. همه مهاجر هستند درخواست اقامت که در آن, آنها, آهن هند را دریافت کنید آنها را به خانه بیش از چند روز آینده" وزیر راه آهن Piyush Goyal توییتی در شب.

راه آهن گفت: اجرای بیش از 1600 Shramik ویژه تا کنون – Uttar Pradesh دریافت ترین قطار و گجرات فرستاده شده است.

مرکز تصمیم گیری است به احتمال زیاد به رسوب جدید flashpoint با ایالات متحده به عنوان بسیاری از آنها در حال مبارزه با هجوم مهاجران – بسیاری از نارنجی یا قرمز مناطق در شهرستانها.

منابع گفت: این تصمیم به دنبال یک جلسه بین رئیس آجی Bhalla و راه آهن رئیس هیئت مدیره V K Yadav در روز دوشنبه.

انکار است که ایالات متحده تا به حال هیچ نقشی در این روند در حال حاضر یک MHA رسمی گفت: "بدون فعال هماهنگی بین ارسال و دریافت متحده و با راه آهن و چگونه می توانید این مجموعه تابع ؟ متحده باید فعالانه مصادره قطار بر اساس ورودی از مقامات منطقه. تنها پس از آن راه آهن می تواند اختصاص قطار بیشتر. علاوه بر ارسال و دریافت متحده باید به توافق میان خود چگونه بسیاری از مردم آنها را می توانید ارسال و دریافت."

بخوانید| ده قطار هر روز: پونا دولت برنامه ای برای ارسال خانه lakhs رشته اینجا

اما وزارت راه آهن گفت: درک بود که MHA خواهد فقط باید "رندانه" در مورد در حال اجرا از قطار. "این ما را قادر به مقیاس عملیات ما از Shramik قطار به طور قابل توجهی" این مقام گفت.

منابع گفت: دهلی نو ممکن است به آینده بزرگترین مرکز برای ارسال از کارگران مهاجر در قطار پس از گجرات و مهاراشترا. در روز سه شنبه, 27 قطار چپ و بحار از سرمایه های ملی منطقه; مقامات تخمین زده است که این تعداد ممکن است افزایش یابد و به حدود 50 قطار روزانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن