بیهار نظرسنجی: تقاضا در کنگره برای رسیدن به LJP

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 1:48:54 am منابع در کنگره آم

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 1:48:54 am
Rahul Gandhi, Bihar elections, Opposition alliance, Bihar news, indian express news منابع در کنگره آمریکا گفت: مذاکرات با احزاب چپ — CPM و شاخص تورم مصرف کننده -- در حال انجام و تصمیم نهایی است و انتظار می رود به زودی.

در حالی که ضد NDA اتحاد اپوزیسیون در بیهار در حال تلاش برای حل و فصل اختلافات داخلی بیش از طرح از RJD رئیس Tejashwi Yadav به عنوان رئیس نامزد وزرا وجود دارد خواسته های درون کنگره است که در آن باید سعی کنید و بهره برداری از شکاف در NDA اردوگاه و شاید رسیدن به رم Vilas Paswan را Lok Janshakti حزب (LJP).

ارشد کنگره رهبر راهول گاندی برگزار شد یک جلسه مجازی با رهبران کنگره در بیهار به ارزیابی این حزب آماده سازی برای انتخابات مجلس و کارگردانی رهبری حزب به مرتب کردن داد مسائل در پایان ماه ژوئیه.

در حالی که رهبران اتحاد همکاران برگزار شد یک دور از جلسات احزاب کوچکتر مانند سابق سانتی متر Jitan Ram Manjhi ژامبون(ع) Upendra Kushwaha RLSP و Mukesh Sahni را Vikas-sheel Insaan حزب (VIP) هنوز توافق Tejashwi Yadav به عنوان سانتیمتر نامزد.

منابع در کنگره آمریکا گفت: مذاکرات با احزاب چپ — CPM و شاخص تورم مصرف کننده -- در حال انجام و تصمیم نهایی است و انتظار می رود به زودی.

در ضمن گاندی ملاقات با بیهار رهبری در روز جمعه شاهد یکی از رهبران ارشد نشان می دهد که حزب باید تهاجمی تر.

Rajya سبها MP Akhilesh پراساد سینگ برخی از ساده صحبت کرد و گفت که بی جی پی و JD(U) مهندسی هستند defections در حالی که این بیماری همه گیر و مستند را مجبور به کنگره برای محدود کردن فعالیت های خود را, منابع گفت. در حالی که ذکر Jyotiraditya Scindia خروج و فرار از پنج RJD MLCs به JD(U) عمران و گفت: همه این است که به خوبی در NDA و کنگره باید با ایجاد ارتباط با کسانی که ناراضی هستند. مرجع خود را به LJP که حاکی از آن است که راحت با وزیر Nitish کومار.

LJP ملی رئیس جمهور Chirag Paswan گفته است که حزب اتحاد در سال 2014 بود با بی جی پی و نه با JD(U). این JD(U) بخشی از NDA دوباره در سال 2017 زمانی که Kumar راه می رفت از اتحاد با RJD و کنگره پیوست و دست در دست BJP. علاوه بر این LJP استدلال می کند آن است که اتحاد در سطح ملی و سیاست خارجه متفاوت است.

سینگ آن را آموخته همچنین گفته گاندی که او گفته بود یک عضو ارشد کنگره رهبر سه ماه پیش که سه MLAs از JD(U) علاقه مند به پیوستن به کنگره است. "اما او (رهبر ارشد) آمده است نه به من. وجود دارد هیچ جهت که آیا من باید در تماس با آنها یا نه... من نمی دانم که آیا این اطلاعات به شما رسیده... ما نمی تواند انجام دهد سیاست مثل این" پراساد گفت. "همه این است که به خوبی در NDA... اما کسی باید برای باز کردن یک کانال ارتباطی با آنها" پراساد است آموخته اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب