بیهار که حدودا پایین 1200 متر حمل پدر به نام برای محاکمه توسط فدراسیون دوچرخه سواری

در آنچه که می تواند زندگی در حال تغییر, فرصت, فدراسیون دوچرخه سواری دعوت 15 ساله Jyoti Kumari به نظر می رسد بر

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

در آنچه که می تواند زندگی در حال تغییر, فرصت, فدراسیون دوچرخه سواری دعوت 15 ساله Jyoti Kumari به نظر می رسد برای یک محاکمه در ماه آینده تحت تاثیر قرار با doggedness که با او pedalled راه خود را به Bihar از Gurugram حمل او بیمار است ،

گیر در Gurugram با توجه به مهاجرت گسترده مستند یک سر سخت خانم Kumari خواسته پدرش به نشستن در عقب سمت حامل چرخه خود و او را به مادری خود جای پوشش 1200 متر در هفت روز است.

فدراسیون دوچرخه سواری هند رئیس Onkar سینگ گفت که اگر خانم Kumari یک کلاس هشت دانشجو, گذشت, محاکمه او انتخاب خواهد شد به عنوان یک کارآموز در دولت از هنر ملی دوچرخه سواری آکادمی در IGI ورزشگاه پیچیده اینجا.

آکادمی تحت نظارت ورزش اقتدار هند یکی از پیشرفته ترین امکانات در آسیا و به رسمیت شناختن UCI جهان بدن از ورزش است.

"ما صحبت کرد و به دختر این صبح است و ما باید به او گفت که او خواهد شد به نام به دهلی نو در ماه آینده به عنوان به زودی به عنوان مستند برداشته شده است. تمام هزینه های سفر او مسکن و دیگر خواهد شد به عهده ما" آقای سینگ گفت.

خانم Kumari سفر تبدیل شده است گسترده صحبت کردن نقطه حتی در رسانه های اجتماعی که در آن شده است وجود دارد بحث در مورد اینکه آیا او آن را در او به دنبال دوچرخه سواری به عنوان یک حرفه ای.

"اگر او نیاز به همراهی کسی از خانه ما نیز خواهد شد اجازه می دهد که. ما در مشاوره با ما بیهار دولت واحد در مورد اینکه او چگونه می تواند به ارمغان آورد به دهلی نو برای محاکمه," او اضافه شده است.

وزوز یک یادآوری از اعتیاد به مواد مخدره که Kambala مسابقه Srinivas Gowda تولید شده با پر شور اجرا در یک مسابقه محلی که باعث مقایسه با اوسین بولت در رسانه های اجتماعی و دعوت از وزیر ورزش Kiren Rijiju به نظر می رسد برای محاکمه.

آقای Gowda اما رد این پیشنهاد اذعان تفاوت بین هنر و صنعت خود و رقابتی در حال اجرا در بالاترین سطح است.

در مورد منطق پشت ارائه آزمایشی به جوانی خانم سینگ گفت: "او باید چیزی در او. من فکر می کنم دوچرخه سواری را بیش از 1200km است نه یک کار متوسط. او باید به داشتن قدرت و استقامت فیزیکی. ما می خواهیم به آن را تست کنید."

"ما او را به نشستن بر روی کامپیوتری چرخه ما در آکادمی و ببینید که اگر او را ارضا هفت یا هشت پارامتر برای دریافت انتخاب شده است. پس از آن او می تواند در میان کارآموزان و او نمی خواهد که به صرف هر چیزی است."

او گفت: CFI همیشه سعی کنید برای پیدا کردن استعداد برای نظافت.

"ما نزدیک به 10 دوچرخه سواران در گروه سنی 14-15 در آکادمی. بنابراین ما می خواهید به پرورش استعدادهای جوان."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ارشد کاخ سفید مشاور Ivanka Trump نیز با تمجید از 15 ساله در تماس تلفنی با او را به عنوان یک "زیبا شاهکار استقامت و عشق است."

"این شاهکار استقامت و عشق و محبت اسیر تصورات مردم هند و فدراسیون دوچرخه سواری!" خانم Ivanka گفت: در یک صدای جیر جیر.

خانم Ivanka که مشاور رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ایجاد شغل دارای بازدید هند دو بار اخیرا در ماه فوریه این سال همراه با پدر او است. در سال 2017 رهبری هیئت نمایندگی ایالات متحده در اجلاس جهانی کارآفرینی در هند.

خانم Kumari پدر موهان Paswan یک autorickshaw راننده در Gurgaon زخمی و مستند چپ او را بدون هر گونه منبع درآمد. او تا به حال برای بازگشت به autorickshaw به مالک.

پدر و دختر اواز یا موسیقی دو نفری شروع به سفر خود را از گورگان در مارس 10 بعد از خرید یک چرخه با هر چه پول داشتند و به روستای خود در 16 ماه مه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن