'از دست دادن بزرگ چین به معامله بهتر': کنگره بازدید در دولت ایران به عنوان قطره هند از منطقه آزاد چابهار راه آهن پروژه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:05:35 pm چابهار واقع شده است که د

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:05:35 pm
Iran-US tensions and the Indian dilemma چابهار واقع شده است که در 72 کیلومتری غرب پاکستان بندر گوادر را نگه می دارد بسیار زیاد استراتژیک و اقتصادی اهمیت برای هند است. (فایل)

ضربه در دولت نارندرا پس از یک گزارش خبری ادعا کرد که ایران تا به حال تصمیم به ادامه با بندر چابهار راه آهن پروژه خود با استناد به بودجه تاخیر از هند کنگره در روز سه شنبه آن را به نام "از دست دادن بزرگ" برای کشور و حتی آن را به عنوان سوال دیپلماتیک تاکتیک های مرکز.

"هند کاهش یافته و از Chahbar پورت معامله است. این دیپلماسی از مودی دولت که موفق به کسب افتخاراتی حتی بدون انجام کار در چین کار می کرد بی سر و صدا اما به آنها یک معامله بهتر. از دست دادن بزرگ برای هند است. اما شما نمی توانید سوال بپرسید!" ارشد کنگره رهبر Abhishek مانو Singhvi توییتی با استناد به یک گزارش در هندو.

این گزارش می گوید که ایران تا به حال تصمیم به ادامه ساخت و ساز از یک خط راه آهن از بندر چابهار به زاهدان در امتداد مرز با افغانستان خود را در آن زیر اتهام تاخیر از دولت هند در بودجه و شروع پروژه.

توسعه می آید در این زمینه از ایران نهایی 25 سال همکاری استراتژیک مقابله با چین به ارزش 400 میلیارد دلار است. این همکاری شامل چینی دخالت در چابهار duty free منطقه یک پالایشگاه نفت در نزدیکی, و احتمالا یک نقش بزرگتر در بندر چابهار نیز در این گزارش گفت:.

هند و ایران به امضا توافق نامه برای ساخت خط آهن در چهار سال پیش. چابهار واقع شده است که در 72 کیلومتری غرب پاکستان بندر گوادر را نگه می دارد بسیار زیاد استراتژیک و اقتصادی اهمیت برای هند است.

ایران و وزیر حمل و نقل محمد اسلامی تا به حال افتتاح مسیر تخمگذار روند برای 628 متر چابهار-زاهدان که تمدید خواهد شد به زرنج در سراسر مرز در افغانستان هفته گذشته است. این گزارش گفت: انتظار می رود این پروژه به پایان خواهد رسید در ماه مارس سال 2022 و دولت را ضربه بزنید به 400 میلیون دلار جسم از ملي توسعه صندوق است.

یک یادداشت تفاهم میان دولت متعلق به راه آهن هند ساخت و ساز با مسئولیت محدود (IRCON) ایران و راه آهن وزارت به امضا رسید در طول نخست وزیر نارندرا سفر به تهران به امضای چابهار توافق با حسن روحانی رئیس جمهوری افغانستان و رئیس جمهور.

در طول سفر سه روزه به هند در ماه ژانویه, وزیر امور خارجه ایران محمد جواد ظریف در حال تاکید بر اهمیت تکمیل چابهار-زاهدان به شبکه راه آهن.

"مسئله دیگر این است که اتصال چابهار به افغانستان و آسیای مرکزی از طریق راه آهن. ما نیاز به تکمیل چابهار-زاهدان به شبکه راه آهن. ما باید زیرساخت ها برای که, اما ما نیاز به ریل. ما در مذاکره با هند برای ارائه ریل. ما تولید خود ما ریل اما نه در مقیاس نیاز داریم. بنابراین ایران و هند نیاز به کار با هم در تامین تجهیزات این بندر و همچنین اتمام راه آهن, لینک," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب