تلاش برای تجاوز کردن MLAs, بی ثباتی راجستان شين مدعی کنگره

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 9:40:39 pm راجستان وزیر Ashok Gehlot این را

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 9:40:39 pm
Rising COVID-19 cases in Raj no cause for worry, objective is to detect maximum cases: Ashok Gehlot راجستان وزیر Ashok Gehlot

این راجستان دولت رئیس شلاق ماهش Joshi شنبه گفت که تلاش شده به فریب کنگره MLAs و بی ثبات کردن یک شیوه دموکراتیک انتخاب شده دولت در دولت است. کنگره MLAs گزارش شده است گرفته شده برای یک رفت و آمد مکرر لوکس در جیپور برای یک جلسه به نام با وزیر Ashok Gehlot.

این راجستان دولت رئیس شلاق ماهش جوشی است ثبت یک شکایت کتبی با DG اداره مبارزه با فساد (ACB) گفت: "آن رسیده است که به دانش من که مثل کارناتاکا و Madhya Pradesh, تلاش شده به بی ثباتی دولت در راجستان."

اما شکایت نمی کند مشخص است که شکار غیر قانونی تلاش کنند.

در ضمن MLAs بودند که زودتر احضار وزیر در محل اقامت خود را برای بحث و گفتگو پیش از ژوئن 19 Rajya سبها انتخابات در دولت گرفته شد به رفت و آمد مکرر لوکس در اتوبوس در دهلی نو بزرگراه.

Gehlot نیز رسیده توسل به نگه دارید بحث.

کنگره اتحاد نامزد K C N و Neeraj Dangi برای انتخابات در حالی که بی جی پی به میدان فرستاد راجندرا Gehlot و Onkar سینگ Lakhawat. در مجمع از 200 کنگره 107 MLAs از جمله شش کسانی که پناهنده به حزب از BSP سال گذشته است. حزب برخوردار از حمایت 12 از 13 مستقل MLAs در دولت است.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب