بوپال: دولت کالج هومیوپاتی ادعا خفیف COVID-19 موارد با موفقیت درمان

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده: مه 26, 2020 7:54:56 am این بیمارستان گفت: طب هوم

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده: مه 26, 2020 7:54:56 am
Coronavirus, homeopathy Coronavirus vaccine, homeopathy coronavirus cure, Coronavirus homeopathy vaccine, madhya pradesh این بیمارستان گفت: طب هومیوپاتی تضمین است که بیماران نمی نیاز به اکسیژن حمایت و شرایط خود را بهبود بسیار سریع

بوپال دولت هومیوپاتی پزشکی کالج, یک COVID مرکز مراقبت (CCC) در روز دوشنبه ادعا کرد که درمان و شش نفر از رمان coronavirus عفونت با استفاده از هومیوپاتی.

CCCs ارائه مراقبت تنها به صورت خفیف بسیار خفیف و یا موارد مشکوک.

شش بیماران بستری شده در مارس 14 به طور کامل بهبود در روز دوشنبه. او گفت: دو فرزند که پدر و مادر تا به حال آزمایش مثبت نیز داده شد طب هومیوپاتی اما نه HCQ. "با وجود زندگی با پدر و مادر برای ده روز بچه های کوچک را هیچ نشانه توسعه نیست," او گفت:.

جزئیات | توضیح داد: می تواند جایگزین طب کار در برابر coronavirus?

سرپرست بیمارستان دکتر سونیتا تومار گفت: بیماران داده شد هیدروکسی کلروکین تنها در زمان پذیرش در همراهی با ICMR دستورالعمل اما بعدها با توجه ایمنی بدن بوستر.

این بیمارستان گفت: طب هومیوپاتی تضمین است که بیماران نمی نیاز به اکسیژن حمایت و شرایط خود را بهبود بسیار سریع است. هیچ بیمار شد و نیاز به مراجعه به بزرگتر بیمارستان آن اضافه شده است.

بوپال جمع Tarun Pithode اما گفت: بیماران داده شد هر دو allopathic و داروهای هومیوپاتی. "این امر می تواند به اشتباه می گویند که آنها تحت درمان قرار گرفتند و تنها توسط هومیوپاتی. این می تواند اتفاقی است. بیماران ممکن است ایمنی بوستر," او گفت:.

فعال Rachna Dhingra اما سوال خط درمان است. "بود رضایت از بیماران گرفته شده است که آنها می خواهند درمان هومیوپاتی. چگونه می تواند به دولت های منطقه تصمیم پروتکل درمان" او پرسید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب