بهترین شرط بندی: موسیقی, موسیقی, موسیقی

چند سال پیش موریس هیز رو چند خود قدرت نسل جدید دوستان با هم برای انجام یک شاهزاده ادای احترام کنسرت سپس آنها ف

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

چند سال پیش موریس هیز رو چند خود قدرت نسل جدید دوستان با هم برای انجام یک شاهزاده ادای احترام کنسرت سپس آنها فقط رفتن به سوپر باول در استرالیا و اروپا است.

قدرت نسل جدید برنامه ریزی شده است به انجام در 7 p. m. سپتامبر. 20 در زمین سوار آبجوسازی متحرک در زمینه برتر است.

Morris Hayes (from left), Mackenzie Green and Levi Seacer, members of the New Power Generation. (File / News Tribune)

موریس هایس (از سمت چپ) مکنزی سبز و لوی Seacer اعضای جدید تولید برق. (فایل / News Tribune)

این گروه با برخی از اعضای اصلی که حمایت اواخر مینه سوتا بزرگ است که در حال حاضر خوی توسط فن تایید شده مکنزی.

این خواننده جوان رشد نمی کند تا به گوش دادن Prince — او گفت: اخبار تریبیون در سال 2018 بود که او مطرح در موسیقی از خود Southern Baptist Church. اما هنگامی که او آمد در سراسر به هنرمند در آن طنین انداز سخت است. او متزلزل توسط هنرمند مرگ است.

"من قادر به گوش دادن به موسیقی خود را برای یک سال پس از آن" مکنزی گفت: اخبار تریبون. او راه رفتن از فروشگاه که در آن موسیقی بود و تهدید به خارج شدن از اتومبیل اگر آن را خاموش.

قدرت نسل جدید کنسرت در 7 p. m. سپتامبر. 20 در زمین سوار آبجوسازی متحرک در زمینه برتر است. بلیط شروع در $19.99 و در دسترس هستند در ساعت 10 صبح در مارس 15 در jadepresents.com, etix.com یا سرو سالن Taproom.

Henry Banks (File / News Tribune)

هنری بانک (فایل / News Tribune)

'آلاباما 35' doc به هوا در 'به سادگی برتر'

ویسکانسین عمومی رادیو نمایش "به سادگی برتر" خواهد شد یک فیلم مستند در مورد سفر نزدیک به سه ده دوقلو پورت ساکنان گرفت و در سال 2018 به افتتاح برابر عدالت ابتکار ملی یادبود برای صلح و عدالت در Montgomery, Alabama. پخش به 100 سالگرد lynchings سه, سیاه, سیرک کارگران در دولوت — هر چند مهمترین رویداد این سال یاد شده به تعویق افتاد تا سال آینده.

"آلاباما 35" تولید شده توسط رابین واشنگتن و هنری بانک — و به روایت بانک ها — اسناد و مدارک از 1200 مایل اتوبوس سفر. مستند یک فینالیست در انجمن ملی از روزنامه نگاران 2019 سلام به جوایز تعالی.

"آلاباما 35" airs در ساعت 10 صبح در WPR ایستگاه 91.3 FM KUWS برتر و 90.9 در اشلند. نمایش آرشیو در دسترس هستند wpr.org/programs.simply-superior.

Dirk Meyer and the Duluth Superior Symphony Orchestra. (File / News Tribune)

Dirk Meyer و دلوت برتر ارکستر سمفونیک. (فایل / News Tribune)

DSSO در تمام طول روز هر روز

این دلوت برتر ارکستر سمفونیک جمع آوری یک دسته از محتوای آن — full-scale, کنسرت, خود ارضایی, اتاق نشیمن را نشان می دهد توسط گروه هنرمندان اطلاعاتی بحث و گفتگو با مدیر Dirk Meyer — به یک فروشگاه توقف. DSSO بر روی تقاضا در دسترس است در وب سایت خود dsso.com.

پایمال توسط لاک پشت های انجام 'برنده'

پایمال توسط لاک پشت های ثبت شده دیگر اجتماعی فاصله ترانه: "برندگان." این است که یکی از این گروه آهنگ جشن دلوت — کلمات "Pretty little شهر ساخته شده در دامنه کوه" — همیشه بزرگترین سلامتی در Bayfront جشنواره پارک در کمتر همه گیر-y برابر است. یک بار دیگر هر عضو انجام شده از فضای خانه — اما با هم آنلاین. آن را گرم, این, جذاب, سرگرم کننده خود را به ببینید که چه کسی در این دوربین گذشته است.

قبل از این گروه منتشر شد "ما همه تنهایی."

Dessa بزرگ پشتیبان گیری

صحبت از هنرمندان پیوستن به اینترنت متصل نیروهای Dessa و مینه سوتا ارکستر (که در حال حاضر دوستان سریع) — انجام با هم-اما-جدا نسخه از آهنگ "Skeleton Key" در شهرهای دوقلو telethon. ویدئو خلاصه بازی خواننده در علاوه بر این به کلیپ از 30 نفر از اعضای ارکستر و یک کودک نو پا — که بخشی از عملکرد. نتیجه ترکیبی از goosebumps و علامت تعجب.

Lake Superior Youth Chorus (lsyouthchorus.org)

لیک برتر جوانان کر (lsyouthchorus.org)

جوانان گروه کر کنسرت می رود آنلاین

لیک برتر جوانان کر قرار گرفته و آن آخر فصل به اینترنت. گروه ویژگی های موسیقی در نمرات 3-10 که انجام خواهد شد در آن غروب Serenade "من بخوان از Northland" یک قطعه نوشته شده برای فصل 2015-16 توسط آهنگساز اریک Barnum. برای این مجازی کنسرت نوازندگان ضبط آهنگ های صوتی و فیلم ها از خود انجام می دهند این نوع از همه چیز توضیح داده شده در آهنگ.

لیک برتر جوانان کر' غروب آفتاب Serenade است که در 7 p. m. مارس 17. سفارش بلیط در lsyouthchorus.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن