بهترین شرط: باب تولد همه گارمون O آنلاین

تولدت مبارک هفته به باب دیلن (سرفه سرفه دلوت بومی) که تبدیل 79 روز یکشنبه. در سال های گذشته, Duluth, Dylan جشن

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

تولدت مبارک هفته به باب دیلن (سرفه سرفه دلوت بومی) که تبدیل 79 روز یکشنبه. در سال های گذشته, Duluth, Dylan جشنواره برگزار کرده است و روز روز رویدادهای — نمایشگاه و کنسرت و تور و آهنگسازی رقابت — به مناسبت هنرمند. با همه گیر تعداد انگشت شماری از ادای احترامات منتقل شده آنلاین.

Bob Dylan, who last performed in Duluth in 2013, turns 79 on Sunday. (2013 file / News Tribune)

باب دیلن که در گذشته انجام شده در دولوت در سال 2013 تبدیل 79 روز یکشنبه. (2013 file / News Tribune)

خبر خوب: پرت و دور افتاده دیلن طرفداران می توانید لحن در و دور افتاده Dylan-حفر نوازندگان می توانند شرکت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد وقایع و رفتن به bobdylanway.com.

مارس 23: مجازی باب دیلن Revue مراسم کنسرت بازبینی: 17 سال پیش یک گروه از نوازندگان محلی پیوست به پرداخت ادای احترام به دیلن — و سپس ادامه داد: برای سال ها و سال. سال گذشته آنها برگزار شد مراسم کنسرت که می شود دوباره اجرا از 7 تا 10 p. m. در یوتیوب.

آوریل 24: Al Diesan, صورتحساب به عنوان یک دیلن soundalike خواهد جریان یک کنسرت از ظهر-2 بعد از ظهر از رم. دنی فاکس که دو بار برنده این خواننده و ترانه سرا رقابت خواهد جریان یک کنسرت از شیکاگو است. و ژن LaFond و امی گریلو را بازی Birthday Bash livestream که شامل مجموعه تلفیقی کمیاب, نشان می دهد از جاده با دیلن و آهنگ اصلی. آن را در 7:30 p. m. در این دو Facebook صفحه.

Anne Dugan (2020 file / News Tribune)

آن Dugan (2020 فایل / News Tribune)

لحن در هنر

اگر شما طلب صدای یک انسان دیگر صحبت کردن در مورد هنر KUMD شما پوشش داده شده با: "where's هنر است." لیزا جانسون صبح روز دوشنبه نشان می دهد شامل هفتگی 10-دقیقه-ish چک در با آن Dugan یک منبع محلی برای هنر اعم از ریز مسائل به kooky مسائل به این فیلم مسائل به اره منبت کاری اره مویی پازل و بیشتر. وجود دارد یک آرشیو آنلاین از پشت چت که از طریق شانه است که شامل موضوعاتی مانند وطنی موسیقی جشنواره هنرهای بودجه خمیر ترش استارت.

Glenn Swanson talks about the schedule for the evening during the November Cookin' at the O event at the Oldenburg House in Carlton. Swanson owns the house with his wife Emily and plays drums in the jazz ensemble. --- Clint Austin / caustin@duluthnews.com

گلن سوانسون, مذاکرات در مورد برنامه برای شب در طول ماه نوامبر Cookin' در O رویداد در اولدنبورگ این خانه در کارلتون. سوانسون صاحب خانه با همسرش امیلی و نقش درام در گروه جاز. --- کلینت Austin / caustin@duluthnews.com

در O

در غیر pandemic بار "Cookin' O" است ماهانه سری در اولدنبورگ این خانه تخت خواب-صبحانه-محل در کارلتون. در یک شب هنگامی که آن cookin', مهمان موسیقی جاز بازی برای مخاطبان کوچک و شام خدمت کرده است. خانه صاحبان جذاب میزبان: Glenn سوانسون نمایشنامه درام; امیلی سوانسون رفتار شما مانند یک دوست از دست رفته. این Swansons در حال گرفتن نشان می دهد آنلاین در این آخر هفته به عنوان یک جمع آوری کمک برای منطقه ای بهداشت و درمان کارگران است. نوازندگان در صف شامل ریکی پترسون که بازی صفحه کلید با شاهزاده است و تازه از سفر با Fleetwood Mac; Andrew Walesch یک St. Cloud, Minn. مادری که بازی های برگزار شده است NPR "کوه مرحله"; بیلی پترسون باس بازیکنی که بازی های برگزار شده است با هنرمندان اعم از استیو میلر به Les Paul و گلن سوانسون.

"Cookin' O" است 7-9 p. m. ممکن است 22-23 در Facebook Live و یوتیوب.

"Nina of the Woods" (IMDB.com)

"نینا جنگل" (IMDB.com)

با سلام در ایالت مینه سوتا: دریافت فیلم متحرک آنلاین

ما در نیمه راه از طریق مینیاپولیس و سنت Paul جشنواره بین المللی فیلم یک رویداد است که نونما برای مشاهده صفحه اصلی. آن پاسداران در حال ارائه کردن فیلم های که در دسترس هستند برای جریان — به عنوان مجاز توسط فیلمسازان و توزیع کنندگان به عنوان پرداخت برای هر فیلم. (تخفیف به افرادی که اعضای MSP فیلم جامعه است.) به عنوان بخشی از dealio شما باید یک مینه سوتا آدرس صورتحساب. در میان فیلم های با منطقه ای اتصالات: تیم Saxhaug از پایمال توسط لاک پشت توسط یک تولید کننده در "نینا جنگل" یکی از ویژگی های طول درام توسط چارلی Griak; "پل" یک فیلم مستند توسط اسپنسر Patzman در مورد I-35W پل سقوط در سال 2007 و "اعتماد عمومی" یک توضیحات در مورد یک زمین جنگ است که شامل مرز آب.

نمایش برای MSPIFF فیلم های موجود در mspfilm.org.

Arna Rennan sings and plays the accordian during her performance at the 2017 Cabin Fever Reliever Variety Show at Two Harbors High School Auditorium. (News-Chronicle file photo by Adelle Whitefoot)

Arna Rennan آواز می خواند و نقش accordian در طول عملکرد خود را در سال 2017 Cabin Fever مسکن نشان دادن تنوع در بنادر سالن اجتماعات مدرسه. (اخبار-کرونیکل فایل عکس Adelle Whitefoot)


تمام گارمون

رقص اتاق زیر شیروانی, جذاب رقص لهستانی پولکا اواز یا موسیقی دو نفری که با آهنگ به عنوان جذاب به عنوان آن لباس هماهنگ بازی می کند نشان می دهد یکشنبه در خالی قلب مقدس مرکز موسیقی — در دسترس برای جریان. همچنین در صف: گیتار آکوستیک بازیکن برایان Dack با آکاردئون بازیکن Arna Rennan.

رقص اتاق زیر شیروانی/برایان Dack جریان کنسرت در 6 p. m. روز شنبه بر قلب مقدس مرکز موسیقی کانال یوتیوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب